“Slechte service”

Geclassificeerd als nr. 6 van 6 Dessert in Eindhoven
Keukens: Nederlands, Hedendaags, Gezond
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch
Beschrijving: Lunchroom en take-away broodjes zaak in het centrum van Eindhoven. Ons assortiment bestaat o.a. uit (luxe) broodjes, soepen, burgers, wraps en salades.
5 weken geleden beoordeeld

Slechtste service ooit
Verkeerde broodjes gekregen, vervolgens de goede broodjes gekregen, alle broodjes af moeten rekenen. “Anders mochten we nooit meer komen” echt heel klantvriendelijk!

Datum van bezoek: september 2019

17 juni 2019 beoordeeld

Broodje chicken sezar heeerlijk!! . Ga er altijd graag eten, aardig personeel en goede broodjes ! Top tento

Datum van bezoek: juni 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom er al jarenlang heel graag. De broodjes zijn meestal erg goed en het is er altijd druk. Ik zeg meestal, want de kwaliteit is heel afhankelijk van wie in de keuken staat. De bruine broodjes zijn soms te kort gebakken waardoor ze naar deeg smaken. De eigenaar is arrogant en gaat in discussie als je dit aangeeft. Als vaste klant is dat toch echt een domper. Voorlopig kom ik er niet meer.

Datum van bezoek: maart 2019
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier nog nooit geweest en ben met collega's hier gaan eten. Het is een leuk klein tentje en we hadden geluk dat we gelijk een plekje konden overnemen van mensen die net klaar waren. Ik had niet verwacht dat ze zoveel keuze zouden hebben en ben uiteindelijk voor de bol met kip teriyaki gegaan. Deze was rijkelijk belegd en smaakte heerlijk.
Ik zou er zo weer naartoe gaan.

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld

Bij Two-B is het altijd erg druk. Dit zegt genoeg over de lekkere broodjes die ze hier hebben. Ze hebben erg veel keus.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Two-B Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Two-B Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!