“Kwaliteit is oke!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 152 van 549 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Japans
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden royal menu gekozen, het was lekker, meer keuze in sushi en warme gerechten zou mooi zijn. Voor de rest was het oke!

Datum van bezoek: april 2019

6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan er voor 1 bedrag eten zoveel als je wil, 5 rondes, 10 gerechten met z'n tweeën, maar geen moment het idee gehad dat we in een eetfabriek zaten. Heerlijke sushi en grill gerechten voor €27,00 pp excl drankjes. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen!

Datum van bezoek: mei 2019
9 maart 2019 beoordeeld

Eindhoven heeft veel sushi restaurants met all you can eat concept. Dit is niet een van de beste wat ons betreft.

Pluspunten:
* veel plek, dus je kunt er vrij anoniem eten als je daar behoefte aan hebt
* veel personeel in de bediening; ze houden alles goed in de gaten en de bediening is snel
* de kaart is uitgebreid, ook als je niet van sushi houdt kunt je hier prima eten
* vooral de warme gerechten zijn hier prima
* het toetjesbuffet is een leuk idee
* geen gedoe met bestellen, je krijgt een tablet waarop alles heel duidelijk aangegeven staat. Geen verwarring over wat je hebt besteld en of je alles wel uitgeserveerd krijgt. Niet wachten tot er iemand langsloopt bij wie je kunt bestellen. Dit is echt heel erg handig.
* vriendelijk personeel
* redelijk ruime en schone toiletten

Verbeterpunten:
* best aan de prijs; voor aardig wat gerechten moet je ook nog bijbetalen (sashimi bijvoorbeeld, wat wij vreemd vonden)
* van met name de maki sushi waren we niet onder de indruk (te zout, weinig smaakvol, proefde het minst vers)

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorop moet staan dat we hier heerlijke sushi e.d. hebben gegeten. Bestellen met de tablet gaat gemakkelijk en snel. Er zijn echter voor ons óók een aantal minpunten. De 2-persoons tafeltjes zijn véél te krap en staan véél te dicht op elkaar naar onze zin. Deze hoekjes zijn ook allemaal erg donker. Ik zat dichter bij mijn buurvrouw dan bij mijn eigen partner. Hierdoor hebben wij geen prettige beleving gehad. Ik zou graag nog eens teruggaan maar dan echt alleen als ik aan een ruime tafel mag zitten en het liefst met veel licht.
De bediening is prima!

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond voor de eerste keer bij Sakana gedineerd met mijn zoon van 13 en wij hebben ervan genoten. Wij hebben al verschillende AYCE uitgeprobeerd en deze was een van de betere. De nigiri geflambeerde zalm was heerlijk! De bediening was top! Klantvriendelijk en beleefd, wij vonden het zeer aangenaam. Dank jullie wel voor de fijne avond! Ps: kleine tip: er mocht misschien meer verlichting zijn aan onze tafel (4persoonstafel naast dessertenbuffet op de hoek)

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Sakana bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sakana geweest? Deel je ervaringen!