“Leuk concept, bestellen via de tablet, maar kwaliteit moet voorop staan”
Beoordeling van Sakana

Sakana
Geclassificeerd als nr. 157 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Japans
9 maart 2019 beoordeeld

Eindhoven heeft veel sushi restaurants met all you can eat concept. Dit is niet een van de beste wat ons betreft.

Pluspunten:
* veel plek, dus je kunt er vrij anoniem eten als je daar behoefte aan hebt
* veel personeel in de bediening; ze houden alles goed in de gaten en de bediening is snel
* de kaart is uitgebreid, ook als je niet van sushi houdt kunt je hier prima eten
* vooral de warme gerechten zijn hier prima
* het toetjesbuffet is een leuk idee
* geen gedoe met bestellen, je krijgt een tablet waarop alles heel duidelijk aangegeven staat. Geen verwarring over wat je hebt besteld en of je alles wel uitgeserveerd krijgt. Niet wachten tot er iemand langsloopt bij wie je kunt bestellen. Dit is echt heel erg handig.
* vriendelijk personeel
* redelijk ruime en schone toiletten

Verbeterpunten:
* best aan de prijs; voor aardig wat gerechten moet je ook nog bijbetalen (sashimi bijvoorbeeld, wat wij vreemd vonden)
* van met name de maki sushi waren we niet onder de indruk (te zout, weinig smaakvol, proefde het minst vers)

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorop moet staan dat we hier heerlijke sushi e.d. hebben gegeten. Bestellen met de tablet gaat gemakkelijk en snel. Er zijn echter voor ons óók een aantal minpunten. De 2-persoons tafeltjes zijn véél te krap en staan véél te dicht op elkaar naar onze zin. Deze hoekjes zijn ook allemaal erg donker. Ik zat dichter bij mijn buurvrouw dan bij mijn eigen partner. Hierdoor hebben wij geen prettige beleving gehad. Ik zou graag nog eens teruggaan maar dan echt alleen als ik aan een ruime tafel mag zitten en het liefst met veel licht.
De bediening is prima!

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond voor de eerste keer bij Sakana gedineerd met mijn zoon van 13 en wij hebben ervan genoten. Wij hebben al verschillende AYCE uitgeprobeerd en deze was een van de betere. De nigiri geflambeerde zalm was heerlijk! De bediening was top! Klantvriendelijk en beleefd, wij vonden het zeer aangenaam. Dank jullie wel voor de fijne avond! Ps: kleine tip: er mocht misschien meer verlichting zijn aan onze tafel (4persoonstafel naast dessertenbuffet op de hoek)

3 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk sushi gegeten vanwege een verjaardag. Het was druk maar er was genoeg plaats. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het eten was erg lekker en de moeite waard. All-you-can-eat formule was erg prettig en had een uitgebreide kaart. Het bestellen ging snel en gemakkelijk met behulp van een tablet. We gaan zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: december 2018
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sakana is een grote horecagelegenheid. Het eten is vers en word snel geserveerd. Voldoende personeel die snel de legen schaaltjes en bakjes van de tafel halen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Sakana bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sakana geweest? Deel je ervaringen!