“Heerlijk gegeten!”

Sakana
Geclassificeerd als nr. 157 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Japans
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorop moet staan dat we hier heerlijke sushi e.d. hebben gegeten. Bestellen met de tablet gaat gemakkelijk en snel. Er zijn echter voor ons óók een aantal minpunten. De 2-persoons tafeltjes zijn véél te krap en staan véél te dicht op elkaar naar onze zin. Deze hoekjes zijn ook allemaal erg donker. Ik zat dichter bij mijn buurvrouw dan bij mijn eigen partner. Hierdoor hebben wij geen prettige beleving gehad. Ik zou graag nog eens teruggaan maar dan echt alleen als ik aan een ruime tafel mag zitten en het liefst met veel licht.
De bediening is prima!

Datum van bezoek: maart 2019

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond voor de eerste keer bij Sakana gedineerd met mijn zoon van 13 en wij hebben ervan genoten. Wij hebben al verschillende AYCE uitgeprobeerd en deze was een van de betere. De nigiri geflambeerde zalm was heerlijk! De bediening was top! Klantvriendelijk en beleefd, wij vonden het zeer aangenaam. Dank jullie wel voor de fijne avond! Ps: kleine tip: er mocht misschien meer verlichting zijn aan onze tafel (4persoonstafel naast dessertenbuffet op de hoek)

Datum van bezoek: maart 2019
3 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk sushi gegeten vanwege een verjaardag. Het was druk maar er was genoeg plaats. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Het eten was erg lekker en de moeite waard. All-you-can-eat formule was erg prettig en had een uitgebreide kaart. Het bestellen ging snel en gemakkelijk met behulp van een tablet. We gaan zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: december 2018
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sakana is een grote horecagelegenheid. Het eten is vers en word snel geserveerd. Voldoende personeel die snel de legen schaaltjes en bakjes van de tafel halen.

Datum van bezoek: januari 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wel vaker geweest en altijd prima gegeten. Afgelopen zondag een keer gaan lunchen met de kinderen erbij. Aangezien de prijs dan iets aantrekkelijker is leek ons dit een goed idee omdat de kinderen niet zo veel eten en dan is € 27 toch best kostbaar. Wat ons tegen viel dat er nergens op de website staat dat je bepaalde gerechten niet krijgt tijdens de lunch. Er staat alleen maar dat het maar 2 uur duurt i.p.v. 2,5 uur. Wat voor ons dus een tegenvaller was dat we geen toetjes konden pakken. Toen we hier een medewerker op aan spraken wordt verteld dat dit zo op de menu kaart staat maar wij hebben gekeken op de website en op basis van die gegevens gereserveerd. We hadden ook maar 2 rondjes besteld dus dit viel wel tegen. Ben dan duidelijk op je website.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Sakana bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sakana geweest? Deel je ervaringen!