“Prima burger restaurant.”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima burger restaurant met een uitgebreide burger kaart. De burgers zijn goed van smaak en ook erg leuk geprijsd.

Daarnaast hebben ze ook een mooie briefkaart.

Datum van bezoek: april 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima burger restaurant. Vriendelijk jong personeel. Ik had de "hangover burger" die mij goed smaakte. Iets voor officieele openingstijd werd er gezegd kom over 20min. dan gaan we officieel open. De persoon had ook kunnen zeggen; wellicht willen jullie alvast een drankje voordat de keuken open gaat. Voor de rest alles prima mijn vrouw had een "truffelburger", smaakte haar ook goed. 1 nadeel: ik (is persoonlijk) hou er niet van als er papier onder mijn eten ligt, dat wordt altijd vettig, scheurt dan en je eet het zo mee op...voor de rest prima gegeten, ik heb/ken zelf wel 2 betere (dikkere, met 400gr.) hamburger adressen, maar deze voldoet ook prima als ik toevallig in Eindhoven ben.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld

Als je wilt weten hoe een echte burger smaakt, moet je dus hier zijn. Goed kaart, echt goede burgers, leuk personeel, leuke omgeving.

Datum van bezoek: januari 2019
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie tent, leuk dat je in de keuken kon kijken. Had een truffel burger was erg goed! Goede service en goede prijs !
Enige jammere is is dat ik op een krukje zat, maar kom zeker terug ;-)

Datum van bezoek: december 2018
19 december 2018 beoordeeld

De burger heeft prima burgers voor goede prijzen. Het personeel is vriendelijk, de kaart uitgebreid en het restaurant heeft een leuke sfeer. Aan te raden voor wat kleinere groepen.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Burger bekeken, bekeken ook

In De Burger geweest? Deel je ervaringen!