Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (538)
Beoordelingen filteren
538 resultaten
Waardering van reizigers
119
249
110
32
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
119
249
110
32
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
25 - 30 van 538 beoordelingen
Beoordeeld op 30 mei 2018

Bij een vroege of late vlucht is het een perfecte oplossing om in Tulip Inn te overnachten.
Niet in de nacht op pad uit Friesland vandaan om op tijd in te checken.
Hotelkamer uit, lift in ,en je staat waar je zijn moet, echt ideaal.
Geen overlast van het vliegverkeer.
Het Hotel is netjes.
Een aanrader!

Kamertip: Er zijn geen slechte kamers, hogere verdieping wel leuk
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank minkebouwhuijsen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2018

Heel betaalbaar en comfortabele overnachting bij vlucht naar Iraklion met Transavia. Geen gestress en handig om uit te kijken op de vertrekhal en daar al info te kunnen vragen over alles rond het vertrek. Heel geruststellend voor een niet zo ervaren reiziger!

Kamertip: Alles was prima. Fijn dat het vliegtuiglawaai er niet binnendrong en de gordijnen het compleet verduisterden.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank annelieshermans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2018

omdat we 's morgens al om 07.00u een vliegtuig moesten nemen waren we een dagje vroeger naar Eindhoven gekomen (shoppen en iets eten) en checken we 's avonds in . We huurden ook een parking ter plaatse. was de ideale formule: 's morgens quasi vanuit het bed naar het vliegtuig.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Vernaillen F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2018

Hotel ligt echt letterlijk op het vliegveld. Je kan dus vanaf hier makkelijk je reis de volgende voortzetten mocht je heel vroeg moeten vliegen. Kamers zijn ook dik in orde. Ondanks dat je recht naast de start / ladingsbaan ligt heb je totaal geen geluidsoverlast in de slaapkamer.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 394nielsv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2018

Alles was zeer goed geregeld. Alleen één dingetje vond ik minder en dat was dat er geen slippers of pantoffels aanwezig waren op de kamer. Erg frustrerend. Verder was het netjes, hygiënisch en mooi ingericht. Je loopt zo van uit het hotel naar je gate.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Isabellaheijden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tulipinn1, Department of Communication van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We waarderen uw feedback.

Onze excuses voor het ongemak. Uw feedback over de slippers wordt ontzettend gewaardeerd. Jammer te lezen dat u dit als storend heeft ervaren, wij zullen uw mening meenemen in intern overleg.

Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Dank u voor uw verblijf in het hotel. Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Tulip Inn Eindhoven Airport.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken