Beoordeeld op 28 februari 2018

Mooie kamer, netjes & ruim. Vriendelijk personeel die je alles rustig uitlegt. Heerlijk een nachtje goed slapen voor de vroege vlucht! Heel fijn dat je niet eehs buiten om hoeft om in het vliegveld te komen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
tulipinn1, Department of communication van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We waarderen uw positieve feedback over de kamer, locatie en het personeel.

Dank u voor uw verblijf bij ons. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport.

Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Het Tulip In hotel is wat oudbollig, maar wel schoon en heeft een perfecte ligging als je vroeg vertrekt v Eindhoven AirPort. Medewerkers zijn niet allemaal echt klantgericht. Maar de ligging vergoed heel veel.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 februari 2018

Ideaal gelegen als je van Eindhoven Airport vroeg moet vertrekken;
Voelt aan als een low budget hotel ( prijs daarentegen is te duur)
De kamers kunnen niet verlucht worden ( ramen kunnen niet open- waarschijnlijk
voor geluidshinder ?) Dit geeft ons telkens een claustrofobisch gevoel.
Géén ijskast of safe.

Beoordeeld op 7 februari 2018

Zorg dat de ombouw van het bed minder scherp wordt. Mijn vrouw heeft haar scheenbeen er aan open gehaald.
De kamer was verder erg warm, dus een betere koeling zou gewenst zijn. Verder was de kamer in orde.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 6 februari 2018

De kamer is erg simpel maar voor vertrek van je vakantie ideaal
Het hotel biedt niet veel aantrekkelijkheid om te verblijven voor een Steden trip in dit hotel
Het warme gevoel ontbreek Zeker Aan dit hotel

Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
tulipinn1, Department of Communications van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.

Onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback over het hotel enorm. Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Jammer te horen dat u het hotel als niet aantrekkelijk heeft ervaren. Bij de receptie zijn er loungehoeken waar u kan genieten van een warme of koude maaltijd van onze menukaart. Daarnaast kan u ook genieten aan de bar met een drankje en borrelhapje. Relax met uitzicht op de terminal.

Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport