Beoordeeld op 20 februari 2018

Ideaal gelegen als je van Eindhoven Airport vroeg moet vertrekken;
Voelt aan als een low budget hotel ( prijs daarentegen is te duur)
De kamers kunnen niet verlucht worden ( ramen kunnen niet open- waarschijnlijk
voor geluidshinder ?) Dit geeft ons telkens een claustrofobisch gevoel.
Géén ijskast of safe.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018

Zorg dat de ombouw van het bed minder scherp wordt. Mijn vrouw heeft haar scheenbeen er aan open gehaald.
De kamer was verder erg warm, dus een betere koeling zou gewenst zijn. Verder was de kamer in orde.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
Beoordeeld op 6 februari 2018

De kamer is erg simpel maar voor vertrek van je vakantie ideaal
Het hotel biedt niet veel aantrekkelijkheid om te verblijven voor een Steden trip in dit hotel
Het warme gevoel ontbreek Zeker Aan dit hotel

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels
tulipinn1, Department of Communications van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.

Onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback over het hotel enorm. Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Jammer te horen dat u het hotel als niet aantrekkelijk heeft ervaren. Bij de receptie zijn er loungehoeken waar u kan genieten van een warme of koude maaltijd van onze menukaart. Daarnaast kan u ook genieten aan de bar met een drankje en borrelhapje. Relax met uitzicht op de terminal.

Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport

Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Tja, de locatie is geweldig. Maar verder? Hotel voelt en doet aan als een budget hotel. Maar de prijs doet iets anders vermoeden. Kamers zijn basic, kleurenschema is voor de liefhebbers. Bedden zijn prima, lekker lange bedden. Schoonmaak was matig: op zwart sanitair is iedere kalkdruppel natuurlijk zichtbaar. Wastafel zit niet in de badkamer, beetje onhandig. Ontbijt was oké maar ook niet meer dan € 10 waard. Ontbijtzaal ging niet om 05:30 uur open, medewerkster liet ons wachten en was niet vriendelijk. Jammer, zo vroeg opstaan is ook niet onze hobby . Alles met alles geen gedenkwaardige ervaring. Niet slecht maar zeker niet goed. Prijs/kwaliteit verhouding niet op orde.

Datum van verblijf: januari 2018
tulipinn1, Department of communication van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2018

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.

Onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback over de kamer, schoonmaak en ontbijt enorm.

We bieden een rijk en gevarieerd ontbijtbuffet aan, waaronder: verschillende soorten brood, croissants, mini muffins, broodbeleg, kaas, bacon, roerei, pannenkoeken, french toast, yoghurt, granola crackers, muesli, smoothies, jus d’orange, koffie en thee.

Jammer te lezen dat u dit als te duur heeft ervaren, wij zullen uw mening hierover meenemen in intern overleg. Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

We zullen alles doen wat in onze macht ligt om in de toekomst negatieve belevingen in ons hotel te vermijden.

Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport

Beoordeeld op 29 december 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is natuurlijk geweldig als je een heel vroege vlucht hebt. Je loopt zo vanuit je hotel de vluchthaven op. De hotelkamer was prima en erg stil; dat vonden we wel bijzonder.
De prijs van de kamer is wel aan de hoge kant en ook de parkeerkosten vielen tegen. Maar als je in de ochtend niet te veel gedoe wilt, dan is dit hotel een aanrader.

Datum van verblijf: december 2017
tulipinn1, Department of communication van Tulip Inn Eindhoven Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Hartelijk dank voor uw review! Uw mening is erg belangrijk voor ons.
We waarderen uw positieve feedback over de locatie en geluidsdichte kamer.

Onze excuses voor het ongemak. Uw feedback over de kamerprijs en parkeerkosten wordt ontzettend gewaardeerd. Wij zullen uw mening meenemen in intern overleg. De prijzen van het hotel wijzigen dagelijks op basis van bezetting in het hotel. We raden aan om zo vroeg mogelijk te boeken. Hoe eerder u boekt, hoe goedkoper het voor u is.

Waar mogelijk zullen we de feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Dank u voor uw verblijf in het hotel. Wij hopen u in de toekomst wederom in het hotel te mogen ontvangen.

Team Tulip Inn Eindhoven Airport.