“Uitstekende plek om relaxed te tafelen”
Beoordeling van Umami by Han Eindhoven

Umami by Han Eindhoven
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 23 van 564 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch, Europees
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

We hebben het 4-gangen Chef's menu genomen, met de bijpassende wijnen (die van buiten de kaart kwamen). Het was prima eten, met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Het eten was prima. Wellicht had het qua hoeveelheid wel net wat minder gekund, met dan iets meer finesse. De wijnen waren ook uitstekend, losstaand. Qua wijn-spijs combinatie werken de witte wijnen prima, de rode (mn de pinot noir bij de dorado) was een minder gelukkige combinatie.
De bediening was supervriendelijk en zeer klantvriendelijk. Prima aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
UmamiEindhoven, General Manager van Umami by Han Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat u hebt genoten van de avond. Bij uw volgende bezoek staat ons team weer graag voor u klaar. Wist u dat wij binnenkort weer een nieuw Chef's Menu serveren met o.a. bijpassende wijnen? Wij hopen dat de nieuwe selectie meer naar uw smaak zal zijn.

Met gastvrije groet,

Cherie Sham
Operations Manager

6 september 2019 beoordeeld

Vanavond genoten van heerlijke gerechtjes zowel vis als vlees. Vriendelijk personeel en mooi restaurant. Een persoonlijke boodschap handgeschreven op de rekening, heel leuk en attent. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling Nicole B. We zijn blij dat u hebt genoten van de avond en hopen u de volgende keer weer net zo goed en persoonlijk van dienst te kunnen zijn.

Cherie Sham
Operations Manager

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, leuke kaart alleen alles is een beetje rommelig.
Gerechten waren van top tot leuk en zeker een leuke presentatie.
Leuk om een keer te doen !!!

Datum van bezoek: juli 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Samen met mijn vrouw, zoon en vriendin op een mooie zomeravond heerlijk bij Umami gegeten. Zo leuk dat je zoveel gerechtjes voorbij ziet komen en dat je vrij kunt “bietsen” van een ander bord. Zeer smaakvol en mooi opgemaakt waren de borden. Bediening goed en attent; en een fatsoenlijke prijs voor wat we hebben gekregen. War wil je nog meer.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld

We hebben kennis genomen van de recensies en raden de ontevreden gasten aan terug te gaan naar wat ze gewend zijn in de All You Can Eat zaken en/of Mac Donalds.

Ontevreden mensen hou je toch!

Voor ons een zeer smakelijke ervaring met vriendelijke oosterse gastvrijheid in een hedendaagse setting.

Prijs/kwaliteit zeer aanvaardbaar!
Je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Groetjes,
De tevreden klanten!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Umami by Han Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Umami by Han Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!