“Lekker”

Keukens: Aziatisch, Europees
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waaruit te kiezen viel waren erg lekker. Daarnaast ook leuke combinaties en een mooie opmaak op de borden.

Al en al lekker gegeten :)

Datum van bezoek: juni 2019

25 mei 2019 beoordeeld

Heel raar concept. 2 gerechten kiezen per nummer, dus best veel eten. Maar het was niet lekker. Misschien was het gewoon mijn ding niet maar ik ben echt moeten stoppen met eten of het kwam er terug uit.
Interieurs was wel ok, alleen op de toiletten hing een zeer vieze geur.
Wat ik ook niet zou doen is een aquarium projecteren, dit komt zeer goedkoop over en goedkoops het hier zeker niet.

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld

Weinig tafeltjes bezet(waarschijnlijk omdat de terrassen vol zaten wegens het goede weer. Met ons groepje(6 pers.) kozen we voor het 4-gangen menu(2 verschillende gerechtjes per gang, per persoon). De bestelling werd door de vriendelijke ober op 'n velletje papier genoteerd. Wij vragen ons af of het geen tijd is voor een geautomatiseerd systeem(tablet)?? Als er in totaal 48 gerechtjes uitgeserveerd worden, kan er wel eens iets mis gaan, maar even zo snel werd dit dan gecorrigeerd. Al met al hebben we prima gegeten. Smakelijke gerechten, vriendelijke bediening en zeker de moeite waard om een stukje voor om te rijden!

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met oude vriendin hier gegeten. Tis een grote zaak en op een doordeweekse donderdagavond zaten er welgeteld 8 personen binnen... Beiden hadden we geen vis Het tapas menu voor 15 euro met vlees is leuk voor de lunch. Ook de smaak was niet speciaal. Een extra vleesgerecht was ook zo zo. Goed het was gaar.
Het toetje ging wel.
Beiden waren we niet onder de indruk van de vleesgerechten
Helaas geen aanrader

5 april 2019 beoordeeld

Er waren in total 3 tafeltjes bezet en nog presteerde het personeel het om fouten te maken.
te weinig broodjes in de oven (mistelling)
1 hoofdgerecht verkeerd gemaakt waardoor een nieuw gemaakt werd, maar vervolgens pas op tafel kwam toen de andere mensen het hoofdgerecht al op hadden
te weinig bestek in de bakjes op tafel
door een nieuwe kaart zouden er veel drukfouten in zitten, de kaarten zagen er plakkerig en totaal niet nieuw uit, dus die smoes vond ik niet gegrond..

Reizigers die Umami by Han Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Umami by Han Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!