“Keuze stress... veel variatie.”
Beoordeling van Umami by Han Eindhoven

Umami by Han Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 21 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch, Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden één dag voor ons bezoek gebeld met het verzoek om een menu af te spreken omdat we met een grote tafel (8) waren. Dit hebben we vriendelijk geweigerd aangezien er enkele moeilijke eters tussen zitten. Dat was ook prima maar dan kon t wat langer duren. Ook geen probleem dat was uiteindelijk overigens niet zo.

Wat een uitgebreide menukaart, dat maakte het voor sommige dames van ons gezelschap niet echt makkelijk... keuzes, keuzes veel teveel keuzes. Overigens wel een grappig concept, je bestelt twee gerechtjes per gang en kunt dan ook nog wat sharen met overige tafelgenoten. Komt vaak de gezelligheid wel ten goede. Wel goed onthouden wat je hebt besteld...

Restaurant bediening 9/10
Ambiance restaurant interieur 8/10
Keuken voorgerechten 8/10
Gamba’s met manga top
Ceviche, redelijk had van mij iets langer mogen marineren.
Keuken tussen 7/10
Coquilles jammer dat ze vrij dik “gebloemd” waren dat is niet nodig.
Zwezerik blijft vaak moeilijk zo ook hier, bak kleinere stukjes lekker krokant.
Keuken hoofdgerechten 8/10
Warme gerechten graag ook heet meegeven of warm de borden op. Ik snap dat t lastig is om veel verschillende gerechtjes tegelijk door te geven maar sommige waren nu lauwwarm.
Keuken desserts 8/10
Restaurant manager 9/10 vrouwelijke maître is zeer vriendelijk en doet echt haar best om het de gasten naar de zin te maken
Wijnen 6/10
Hier moet wel wat aandacht aan geschonken worden. Wij hadden cava die was lekker maar wel een klein zoetje. Wit de Grüner Veltliner, die was een stuk beter. Vervolgens de Nebbiolo besteld krijgen we een Barolo. Dat is vaak een wijn voor etikettendrinkers, deze ook, veel te veel zuren, te jong was het gewoon niet. Topbarolo’s zijn bijna altijd onbetaalbaar. Vervolgens de Tempranillo besteld krijgen we een Rioja, prima wijn en deed het zure sap snel vergeten.
Prijs / kwaliteit 8/10

Komen we hier terug? jazeker.

Datum van bezoek: februari 2019

18 januari 2019 beoordeeld

Jammer dat ik dit ontzettend gastvrije en mooie team heb moeten verlaten voor mijn nieuwe baan. Heb fijn gewerkt ongeveer 2 jaar bij Umami en vind het team wat er werkt extreem capabel en gezellig. Probeer alleen met zijn allen wat meer om elkaar te geven though, want ook al zijn het maar je collega's je zou elkaar ook elkaar kunnen zien als elkaars vrienden.

Datum van bezoek: september 2018
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg fijn ontvangst. Snelle opvolging vd verschillende gerechten. Mooie presentatie op t bord en top van smaak. Vis, vlees of vega keuze is ruim. Attente bediening en prima prijs/kwaliteit. We komen hier terug.

Datum van bezoek: december 2018
23 december 2018 beoordeeld

Bijzonder lekker gegeten en de bediening was heel voorkomend.
We kozen voor het menu. Omdat mijn zoon vegetariër is werd er aan hem een bredere keuze aangeboden, zodat ook hij een leuke variatie aan gerechten kreeg.
Sommige gerechten waren echt wel een explosie van smaken, heel mooi.

Datum van bezoek: december 2018
1 december 2018 beoordeeld

De gerechten en de bordjes zijn allemaal plaatjes. Zeer zorgvuldig opgemaakt en daarnaast ook heel smaakvol. Prettig was het te merken dat de muziek meer loungemuziek was en niet meer zo hard stond. Wij bleven er daarom bijna een jaar weg.
we zullen nu zeker eerder teruggaan.

Prijs kwaliteit voor het eten is goed. De wijn prijzig en het water is ook stevig aan de maat.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Umami by Han Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Umami by Han Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!