“Plaatjes”

Keukens: Aziatisch, Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 december 2018 beoordeeld

De gerechten en de bordjes zijn allemaal plaatjes. Zeer zorgvuldig opgemaakt en daarnaast ook heel smaakvol. Prettig was het te merken dat de muziek meer loungemuziek was en niet meer zo hard stond. Wij bleven er daarom bijna een jaar weg.
we zullen nu zeker eerder teruggaan.

Prijs kwaliteit voor het eten is goed. De wijn prijzig en het water is ook stevig aan de maat.

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechtjes, mooi verschillend en verrassend van smaak en als schilderijtjes opgemaakt. We namen het driegangenmenu en een dessert en dat was zeker voldoende. Vlotte, persoonlijke maar professionele bediening. Aanrader!

4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer en vlotte bediening.

Op een zondag met een vriend gegeten. Niks op aan te merken, de gerechten waren vers en lekker met een goede wijn erbij. Omdat het kleine gerechten zijn kan je verschillende dingen proeven van de kaart. Kom graag nog eens terug!

28 oktober 2018 beoordeeld

Een zeer ruim opgezet restaurant. Behaaglijke temperatuur. Voor ons zou de muziek wat minder luid mogen.
Erg vriendelijke en vlotte bediening. Zeer grote verscheidenheid in te kiezen gerechten.
Alle gekozen gerechten waren buitengewoon smaakvol.
Prijzen zijn redelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

6 kleine gerechtjes. Met de nadruk op klein. Als je op dieet bent is dit een goed restaurant. Wanneer iemand zwanger is kan er niks aangepast worden.
Verder zijn de smaken wel goed. Daarom 2 sterries

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Umami by Han Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Umami by Han Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!