“Toffe baan, aardig personeel, irritante muziek”
Beoordeling van Hezemans Indoor Karting

Hezemans Indoor Karting
Geclassificeerd als nr. 18 van 26 Recreatie en spellen in Eindhoven
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer karten dus ik kan het niet met andere banen vergelijken. Was wel erg tof: twee verdiepingen en dus hoogteverschillen en uitdagende bochtjes. Verbeterpunt: eeuwig herhalend muziekje bij de baan. Per 20 minuten wachten moet je het 10-15 keer aanhoren. Waarschijnlijk net zo irritant voor het personeel (dat wel heel vriendelijk is) als voor de klanten.

Datum van activiteit: augustus 2017
IngevandeV, Front Office Manager van Hezemans Indoor Karting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Beste Tjarlie,
Bedankt voor je beoordeling! We gaan er niet van uit dat mensen zo lang beneden blijven wachten, we hebben een gezellige bar (met uitzicht op de kartbaan) waar we wel normale muziek draaien ;).

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top baan en super leuke begeleiding, uitleg, spektakel etc. Erg leuk! Spectaculair, met een extra etage om te racen...!
Leuk familie uitje. Waren met 10
Man. Gezellig.........

Datum van activiteit: juni 2017
17 mei 2017 beoordeeld

Het personeel is erg vriendelijk, gastvrij en flexibel. Daarnaast zijn de openingstijden ruim en is de service goed. Ik had wat kleine dingen gevraagd (zoals een bittergarnituur tussen de heats) en dat was goed geregeld.

Een hele grote maar. Ik kan me van vroeger uit herinneren dat karten echt racen was met vrienden / familie. Deze keer hadden we drie heats waarbij in twee heats (kennelijk vanwege de drukte) de kart begrensd waren waardoor de kart inhield op het rechte stuk. Begrijp me niet verkeerd: ik kan niet karten en geen excuus voor mijn ronden tijden, maar als je lekker alles wilt geven is het behoorlijk jammers als je kart begrensd is.

Daarnaast konden we vroeger een arrangement doen met vrije training - kwalificatie - race, waarbij de race een massa start was en kon je echt proberen posities te veroveren en posities verdedigen, waarbij je daarnaast ook nog een prijsuitreiking had. Echt jammer nu, de hele competitie is weg. Echt jammer, vandaar ook 2 sterren.

Datum van activiteit: mei 2017
IngevandeV, Front Office Manager van Hezemans Indoor Karting, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Beste Rob,

Excuses voor de late reactie, bedankt voor je review. Jammer dat jullie de afgelopen keer pech hadden met het begrensd rijden. Het is nog steeds mogelijk een arrangement te reserveren waarbij je als groep exclusiviteit over het circuit hebt en waarbij de heats in de vorm van een wedstrijd zijn (training, kwalificatie en finale). Uiteraard is er dan na afloop een prijsuitreiking, met bekers voor de 3 snelste rijders en (spuit)champagne voor de winnaar.
We hopen je nog een keer op ons circuit te mogen begroeten!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte ervaring: met bon voor twee heats kregen we geen korting op een derde bijbetaling en moesten hiervoor flink dokken. Ook kluisjes, haarnetjes, registratiekosten zijn niet inclusief. Verplicht downloaden app met invullen veel persoonlijke gegevens! Personeel weinig behulpzaam, geen uitleg.

Half uur pauze werd 10 min. waardoor we snel moesten drinken.

Baan is leuk en karten was erg leuk. Gelukkig was het niet druk met zijn achten. Maar dat vonden we al veel!

Jammer van de mindere begeleiding en hoge kosten.

Datum van activiteit: mei 2017

Beste Sjoerd,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor je beoordeling, natuurlijk jammer van je slechte ervaring. Het klopt dat de actie die we voor 3 heats hebben alleen geldig is als de 3 heats tegelijk worden aangekocht. Het gebruik van een kluisje en haarnetje is niet verplicht en daarom niet inclusief. Als je de eerste keer bij ons komt karten moet je je inderdaad inschrijven, daarvoor betaal je eenmalig registratiekosten. Kun je aangeven op welke datum en hoe laat je ongeveer bij ons bent geweest? Alvast bedankt voor je reactie!

Bekijk meer beoordelingen
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het bij ons beter uitkwam om buiten de openingstijden te komen, hierover een email verzonden. Dit was geen probleem. Goed arrangement gereden met training, kwalificatie, race en prijsuitreiking. Alles goed geregeld.

Datum van activiteit: juli 2016

Reizigers die Hezemans Indoor Karting bekeken, bekeken ook

In Hezemans Indoor Karting geweest? Deel je ervaringen!