“Avondje karten met familie”
Beoordeling van Hezemans Indoor Karting

Hezemans Indoor Karting
Geclassificeerd als nr. 18 van 27 Recreatie en spellen in Eindhoven
17 mei 2017 beoordeeld

Het personeel is erg vriendelijk, gastvrij en flexibel. Daarnaast zijn de openingstijden ruim en is de service goed. Ik had wat kleine dingen gevraagd (zoals een bittergarnituur tussen de heats) en dat was goed geregeld.

Een hele grote maar. Ik kan me van vroeger uit herinneren dat karten echt racen was met vrienden / familie. Deze keer hadden we drie heats waarbij in twee heats (kennelijk vanwege de drukte) de kart begrensd waren waardoor de kart inhield op het rechte stuk. Begrijp me niet verkeerd: ik kan niet karten en geen excuus voor mijn ronden tijden, maar als je lekker alles wilt geven is het behoorlijk jammers als je kart begrensd is.

Daarnaast konden we vroeger een arrangement doen met vrije training - kwalificatie - race, waarbij de race een massa start was en kon je echt proberen posities te veroveren en posities verdedigen, waarbij je daarnaast ook nog een prijsuitreiking had. Echt jammer nu, de hele competitie is weg. Echt jammer, vandaar ook 2 sterren.

IngevandeV, Front Office Manager van Hezemans Indoor Karting, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Beste Rob,

Excuses voor de late reactie, bedankt voor je review. Jammer dat jullie de afgelopen keer pech hadden met het begrensd rijden. Het is nog steeds mogelijk een arrangement te reserveren waarbij je als groep exclusiviteit over het circuit hebt en waarbij de heats in de vorm van een wedstrijd zijn (training, kwalificatie en finale). Uiteraard is er dan na afloop een prijsuitreiking, met bekers voor de 3 snelste rijders en (spuit)champagne voor de winnaar.
We hopen je nog een keer op ons circuit te mogen begroeten!

2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte ervaring: met bon voor twee heats kregen we geen korting op een derde bijbetaling en moesten hiervoor flink dokken. Ook kluisjes, haarnetjes, registratiekosten zijn niet inclusief. Verplicht downloaden app met invullen veel persoonlijke gegevens! Personeel weinig behulpzaam, geen uitleg.

Half uur pauze werd 10 min. waardoor we snel moesten drinken.

Baan is leuk en karten was erg leuk. Gelukkig was het niet druk met zijn achten. Maar dat vonden we al veel!

Jammer van de mindere begeleiding en hoge kosten.

Beste Sjoerd,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor je beoordeling, natuurlijk jammer van je slechte ervaring. Het klopt dat de actie die we voor 3 heats hebben alleen geldig is als de 3 heats tegelijk worden aangekocht. Het gebruik van een kluisje en haarnetje is niet verplicht en daarom niet inclusief. Als je de eerste keer bij ons komt karten moet je je inderdaad inschrijven, daarvoor betaal je eenmalig registratiekosten. Kun je aangeven op welke datum en hoe laat je ongeveer bij ons bent geweest? Alvast bedankt voor je reactie!

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het bij ons beter uitkwam om buiten de openingstijden te komen, hierover een email verzonden. Dit was geen probleem. Goed arrangement gereden met training, kwalificatie, race en prijsuitreiking. Alles goed geregeld.

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuke kartbaan voor jong en oud. En get personeel is heel aardig, ze helpen je altijd, je kan er kinderfeestje geven, vrijgezellenfeesten, je kan er heel veel

Bekijk meer beoordelingen
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot andere beoordelingen vonden wij de service heel goed van alle medewerkers. Ze waren vriendelijk, behulpzaam en maakte zelfs op ons verzoek film en foto opnames. Het is idd prijzig voor 10 min karten maar het was wel de moeite waard. Lekker racen, met slechts ons drieën op de baan. Erg leuk om met vrienden / collega's te doen.

Reizigers die Hezemans Indoor Karting bekeken, bekeken ook

In Hezemans Indoor Karting geweest? Deel je ervaringen!