“Leuk!”
Beoordeling van Hezemans Indoor Karting

Hezemans Indoor Karting
Geclassificeerd als nr. 18 van 27 Recreatie en spellen in Eindhoven
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot andere beoordelingen vonden wij de service heel goed van alle medewerkers. Ze waren vriendelijk, behulpzaam en maakte zelfs op ons verzoek film en foto opnames. Het is idd prijzig voor 10 min karten maar het was wel de moeite waard. Lekker racen, met slechts ons drieën op de baan. Erg leuk om met vrienden / collega's te doen.

27 december 2015 beoordeeld

Ik ben hier 2 keer geweest dit jaar. Beide keren met een flinke groep en daar is deze activiteit goed voor geschikt. Het is allemaal niet goedkoop maar wel goed georganiseerd en dat is belangrijk als je een grote groep meeneemt. In december waren er nieuwe karts en dus andere dan in september. Hou daar rekening mee als je andere reviews leest. De nieuwe karts rijden op gas en zijn dus een stuk milieuvriendelijker en stinken ook minder.

Steengrillen was zoals je het wilt en verwacht, een grill in het midden en borden met vlees en salades er omheen. Bediening was snel en vriendelijk.

1 november 2015 beoordeeld

Hele vervelende ervaring om te karten bij Hezemans. De baan is op sommige stukken dringend aan onderhoud toe. Heel duur ook nog, bedrijf zet winst boven rijplezier. Met te veel karts (18!) op de baan, je wordt gewoon van de baan gereden of je komt in botsing met anderen. Regels worden aan hun laars gelapt en niemand die ingrijpt om voor iedereen voor een leuke ervaring te zorgen. Daar kan je beter met de botsauto's op de kermis gaan rijden. Arrogant en onverschillig personeel. Kortom, zoek een andere baan om op te rijden.

24 september 2015 beoordeeld

Heerlijk scheuren over een enerverende baan welke over 2 verdiepingen gaat. Adrenaline boost gegarandeerd!

Bekijk meer beoordelingen
13 juni 2015 beoordeeld

Leuk, karten voor een stel jongens. Bon via Vakantie veilingen. Als je je ticket krijgt blijkt dat je 16 jaar moet zijn of ouder. Want..... dat is duurder voor Hezemans. Als ik uitleg dat je dat niet weet van te voren, verwijzen ze naar info ergens diep verstopt. Geen enkele tegemoetkoming. Dank je wel!!

Reizigers die Hezemans Indoor Karting bekeken, bekeken ook

In Hezemans Indoor Karting geweest? Deel je ervaringen!