“Lekker!”

Djawa
Geclassificeerd als nr. 78 van 549 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Indonesisch
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, authentieke sfeer, op zondagavond alles gereserveerd. Eten is lekker, beetje wisselend per gerecht. Ketjap gerechten zouden van ons wat meer smaak mogen hebben. Sambal boontjes vonden we heel flauw. Bami en nasi goreng dan weer heel lekker. Al met al prima eten en ruime porties, voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2019

30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het beste Indonesische restaurant van Eindhoven!! Met echte traditionele gerechten die smaakvol bereid zijn. De sfeer in het restaurant is goed net als de aankleding en inrichting. Voor liefhebbers de ‘place to be’.

Datum van bezoek: maart 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een huiskamer gevoel restaurant. Typische indonesische gerechten (ik kon zelfs durian een keer proberen ). Fijne gastheer.

Datum van bezoek: maart 2019
26 februari 2019 beoordeeld

Hele vriendelijke bediening. Het eten was bijzonder lekker en heel ruim. Onze rijsttafel was echt heerlijk. Jammer genoeg kan je niet pinnen, maar dat werd zeer creatief en vol vertrouwen omzeild.

Datum van bezoek: februari 2019
8 februari 2019 beoordeeld

Ee redelijk klein restaurant met de gemoedelijkheid en sfeer van een huiskamer. Hele fijne bediening, super aardig.
Het eten was helemaal goed. We hadden een rijsttafel waar helemaal niets negatiefs over te zeggen is. Heerlijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Djawa bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Djawa geweest? Deel je ervaringen!