TripAdvisor

Beoordeling van Minos Pallas

Minos Pallas
Geclassificeerd als nr. 173 van 564 Restaurants in Eindhoven
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft het gewoon niet. Het eten is redelijk maar niet super goed. De inrichting is gedateerd. De bediening is oké maar ook niet super vriendelijk of hartelijk.

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

Een teleurstelling, ja! Tot op heden eigenlijk altijd met plezier hier gegeten maar dat is over! Koude rijst en gebakken aardappelen, lauwe zalm. Jammer. En er komt wel nieuwe rijst en nieuwe aardappelen, maar als er dan nog geen sorry af kan ….! Toch de suggestie gedaan het eten uit te serveren op warme borden. Dat je dan je drankjes niet hoeft af te rekenen is aardig maar dat neemt die slechte indruk niet weg. Jammer, op zoek naar een ander adres!

Datum van bezoek: september 2019
4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vande week weer hier gegeten om te vieren dat ik mn rijbewijs heb.
Alles was weer perfect zoals altijd.
Lekker ouzotje van het huis..
Heerlijk voorgerecht en vervolgens een geweldige surf en turf...
En uiteraad hier schenken ze coca cola!!

De salade bar is nog steeds zo geweldig...
De sla met tonijn hmmmm bedankt weer!!

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaren geleden hier eens gegeten met herinnering dat het best goed was, daarom op herhaling, ook omdat het in de buurt was. De sleet zit er goed op in het restaurant. Ze gaan prat op 20 jaar historie en waarschijnlijk staat het allegaartje van de inrichting er ook al minimaal zo lang en dat is goed te zien. Luide Griekse pop uit de luidsprekers. Uitzicht op de DAF fabriek. Handvol dames langs gehad in de bediening maar weinig servicegericht, je moet overal zelf om vragen. Eten is zeker niet slecht maar wat gemiddeld en weinig creatief. Voor iets meer geld eet je elders veel en veel beter.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier gegeten en tot mijn spijt moet ik zeggen dat mijn favoriete Griek niet meer is wat het ooit was. Het oorspronkelijke ouzootje, een heerlijk welkom, is blijkbaar afgeschaft.
Het personeel komt niet echt geïnteresseerd over en het was lastig om de aandacht te krijgen om een drankje te bestellen. Pas de derde keer roepen was er een reactie. Voorgerecht, slechts 4 garnaaltjes voor 13€ was bijzonder karig. Weliswaar kregen we het geld daarvoor terug, maar daar gaat het niet om. Daarna ruim 5 kwartier gewacht op het hoofdgerecht, wel erg lang vonden wij.
Al met al teleurstellend, helaas. Ooit was dit een top-Griek.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Minos Pallas bekeken, bekeken ook

Best, Noord-Brabant

In Minos Pallas geweest? Deel je ervaringen!