“Heerlijk gegeten ”
Beoordeling van GUSTO-040

GUSTO-040
Geclassificeerd als nr. 100 van 517 Restaurants in Eindhoven
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor de tapas- alles was lekker! Maar wat ik vooral verrassend lekker vond was de perensoep. Echt erg lekker. Goede koffie ook en lekkere toetjes. En: heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017
GUSTO-040, Manager van GUSTO-040, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Dankjewel, Astrid, voor je mooie beoordeling! :D

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele gezellige avond met geweldige gerechten, wat wil je nog meer? De warmte komt je hier tegemoet en dan bedoel ik vooral de gastvrijheid van iedereen die het je hier echt naar de zin wil maken. Als amuse kregen we een pesto van paarse boerenkool, nootjes en olie wat een verrassende smaakvolle combinatie opleverde. Het voorgerecht werd op aanraden een kaasfondue. Iets wat je zelf niet bedenkt maar hier dan ook geen Oostenrijkse kaasklomp is maar een verfijnde combi van gegrilde groente en lokale Genneper kaas. Hierdoor erg smaakvol en licht genoeg om als voorgerecht te serveren (maar ook als hoofdgerecht zou dit zeker een aanrader zijn). Als hoofdgerecht hadden we een uitstekend stukje vlees, Iberico en Sirloin. Wat ons erg bevalt is dat het vlees kort maar stevig wordt gegrild waardoor het knapperig van buiten maar zacht van binnen blijft. Samen met de uitstekende service is een super avond hier dus ongeveer een garantie.

Datum van bezoek: oktober 2016
GUSTO-040, Manager van GUSTO-040, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2016

Dankjewel voor je geweldige recensie, Axe!

28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in dit typisch jaren 70 restaurant, met oude tapijten aan het plafond en LP's/LP hoezen als menukaart. Tegelijkertijd ook wat industriële looks in dit restaurant kunnen ontdekken, erg leuk! Wij hebben hier op een woensdagavond gegeten en zowel het restaurant als een groot deel van het terras zat vol, goed teken dachten wij, en dat bleek ook zo te zijn! Erg genoten van de kaasfondue en porc steak, zeer goede kwaliteit en leuke bediening! Aanrader!

Datum van bezoek: september 2016
GUSTO-040, Manager van GUSTO-040, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2016

Wauw Rosanne, wat een feestje om jouw recensie te lezen, dankjewel voor je leuke woorden!

22 september 2016 beoordeeld

Voorafgaand aan een bruiloft zijn we hier met onze vriendengroep gaan eten. Het reserveren verliep nogal moeizaam. Eenmaal aanwezig was de sfeer gezellig druk, het restaurant is leuk aangekleed. De menukaart is niet heel uitgebreid, maar wel voor elk wat wils. De bediening is goed, ze letten op of er iemand naar het toilet is en nemen naderhand ook nog bij deze persoon op. Er zit wel relatief veel tijd tussen de gerechten in. We kwamen om 18.00u binnen en verlieten het restaurant om 20.30u na 2-gangen.

Datum van bezoek: september 2016

Bedankt voor je recensie, Veronique!
Wat leuk dat jullie voorafgaand aan een bruiloft bij ons zijn komen eten.
We vinden het super dat je de moeite hebt genomen om je feedback met ons te delen.
Graag tot een volgende keer.
Groetjes het Gusto-team

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een warm welkom als je binnenkomt. En het eten verrukkelijk! Vers, biologisch en creatief. Naast het eten ook heerlijke biertjes. Een aanrader als je opzoek bent naar een gezellige plek wat anders is!

Datum van bezoek: september 2016

Wat een fijne, mooie woorden, Danielle! Daar worden wij heel blij en vrolijk van!

Reizigers die GUSTO-040 bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In GUSTO-040 geweest? Deel je ervaringen!