“Prima afhaal”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 213 van 549 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Indonesisch
17 september 2018 beoordeeld

Zaterdag J.L. hier afgehaald.
Was allemaal prima in orde, erg lekker.
Jammer dat het eten alleen in de plastic bakken zat, en niet nogmaals in papier.
We moeten nml een eindje rijden, en nu was alles flink afgekoeld. Deze ervaring hebben we niet wanneer we chinees afhalen.

Datum van bezoek: september 2018

10 september 2018 beoordeeld

Deze keer het buffet uitgeprobeerd. Ons advies: NOOIT DOEN. In bijna alle bakken zat eten dat veel te heet (pedis) was. Er was maar 1 bak met groente t.o.v. 6 bakken vlees.
De opscheplepels waren te heet om aan te pakken. Enerzijds door de veel te warme lampen die er boven hangen en anderzijds door de gedutste bakken die niet meer goed aansluiten waardoor er stoom aan de zijkanten uitkomt waar je je handen ook lelijk aan brand.
Door de te warme lampen droogt het eten ook veel te veel uit. Toen ik daar een opmerking over maakte ging de bediening in diverse bakken water IN de gerechten gooien.
Verder serveren ze frisdrank uit grote familieflessen waardoor je een drankje zonder prik krijgt, als je dat terugstuurt krijg je een nieuw drankje uit dezelfde fles, dus weer zonder prik. Op de 2e etage werken onervaren, onverstaanbare kinderen die werkelijk geen benul hebben wat het is om in de horeca te werken. ZONDE van het GELD.

Datum van bezoek: september 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd vriendelijke bediening en goed eten. Aanrader!

Afhalen voor 8,50 is ook zeer voordelig aangezien je er zo goed als met 2 man van kan eten( en ik ben een grote eter)

Datum van bezoek: mei 2018
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas, ons eerste en laatste bezoek aan Indonesia viel zwaar tegen. De vleesgerechten smaakten allemaal hetzelfde en de vis........
Hier komen we dus echt nooit meer terug

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker Indonesisch eten hier. Wij kiezen voor het ala carte gedeelte op de eerste verdieping. Zonder reservering, prima bediening en ruim voldoende gerechten

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Indonesia bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Indonesia geweest? Deel je ervaringen!