“Gratis voor kinderen”

Wiro Wok Wereldkeuken Restaurant
Geclassificeerd als nr. 189 van 544 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Chinees
Beschrijving: Wiro Wok is het wokrestaurant van Eindhoven met diverse Japanse, Chinese, Nederlandse en Franse gerechten.
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben als gezin hier heel voordelig gegeten omdat de kinderen gratis zijn. Leuke speelkamer boven. Vooral geschikt voor kinderen die zelfstandig trappen kunnen lopen. Ook voor oudere kinderen geschikt door bv de Xbox. Sfeer van t restaurant is wat kil en kantine achtig. Bediening zoekt weinig contact en doet alleen zijn of haar taak. Eten wordt goed aangevuld. Wok en bakplaat vinden wij wat beperkte keuze omdat we bij andere concepten uitgebreider hebben meegemaakt. Maar voor iemand die dit voor het eerst doet is het prima! Gratis parkeren bij het restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2018

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger kwamen we hier heel vaak.
Vorige week weer eens gegaan.

Het concept is echt veel te klein voor het aantal mensen dat ze in een extra zaal neerzetten.
Die vervolgens in een andere zaal eten moeten halen.

Waardoor je ook door de binnenkomst hal moet lopen waar nog meer mensen in en rij staan om naar een tafel gebracht te worden en geen meter op zij gaan.

Om nog maar niet te spreken over hoe hutje mutje iedereen op elkaar moet lopen en nergens bij kan bij het buffet niet bij de wok en plaat niet.

Vis vlees kip word met zelfde tang gepakt...

En de wc's smerig mogen wel eens schoon gemaakt worden.

Volgende week gewoon weer lundi's voor ons.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld

goed personeel, goede uitleg concept, snelle verwijdering gebruikte borden en bestek,
goede kwaliteit van het eten

Datum van bezoek: augustus 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer veel keuze tussen verschillende soorten eten. Er is voor ieder wat wils. Ikzelf was jarig dus ik moest niet betalen voor mijn eten. Iemand van het personeel kwam nog een attentie brengen en daar werd een foto van getrokken die ik uiteindelijk gratis mee naar huis kreeg. Zeer leuke ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hapje eten op ons bord waar tijdens het nemen van een hap een insectje (leek op een soort van luis) uit viel. We hebben de manager bij de tafel geroepen die vervolgens beweerde dat het sesamzaad was en dat mensen op tv mieren konden eten en dus dat het gewoon eetbaar was. Hij lachte ons uit en we hebben hem verteld dat deze reactie niet gepast was voor een klant. Toeb is hij weg gelopen.
Dit is echt niet te geloven. Dat we niet serieus worden genomen terwijl we zachtjes, zodat andere klanten het niet konden horen een melding maakten, nemen we de Wirowok dan ook kwalijk.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Wiro Wok Wereldkeuken Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Nuenen, Noord-Brabant

In Wiro Wok Wereldkeuken Restaurant geweest? Deel je ervaringen!