“Geen Wow-factor!!”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Enkele jaren met veel genoegen hier gegeten en daarom een aantal familieleden uitgenodigd. Daar heb ik nu spijt van. Op geen enkele manier maakte het 5-gangen menu indruk. Niet dat het smakeloos was, maar voor dit geld verwacht je culinair vuurwerk en jammer genoeg bleef dat uit. Het begon al met de starter, een sapje met een tomaatje erin, waar de 'wow'-factor totaal ontbrak en de stemming daarmee al wat drukte. Positief is de keuze van de begeleidende wijnen te noemen, al was de fino sherry tijdens de gangen wat ons betreft wel heel 'gewaagd'. Vermeldenswaardig is ook de bediening die zijn best deed om er een leuke avond van te maken. Werk aan de winkel voor de eigenaar, lijkt me, om het niveau weer te herstellen.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mocht hier met mijn gezin mijn 50ste verjaardag vieren en dat hebben we ook gedaan. Van voor naar achter “ all the way” verwend. Wat een beleving: het verhaal, de smaken, de combinaties, de hapjes tussendoor, de verschillende gangen, de wijnen. Kortom een feest om nooit meer te vergeten !!!

Datum van bezoek: september 2018
17 juli 2019 beoordeeld

gegeten met gasten die wat gewend zijn.
Maar we vonden het ontzettend tegenvallen en erg rommelig in de bediening.
Erg uitgesproken eten en wijnen wat ons allemaal erg tegenviel.
We hebben er ook wat van gezegd maar dat was de weg die het restaurant gekozen had. Prijs/kwaliteit uitverhouding.
Ik heb het gevoel dat de eigenaar te weinig aanwezig is.
Jammer van de avond.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Echt heerlijk, de meest gekke combinaties, heerlijke gerechten. Het personeel had zeer veel kennis over de soorten wijn en gaven altijd goede uitleg over het gerecht.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Het voelt alsof je 1 uur binnen bent terwijl je al 5 uur heerlijk aan het tafelen bent. De gerechten zijn heerlijk, de service is perfect en de sfeer is top.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Zarzo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zarzo geweest? Deel je ervaringen!