“Verjaardag met drie generaties”
Beoordeling van Zarzo

Zarzo
Geclassificeerd als nr. 5 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles top: professionele bediening met persoonlijke aandacht, bijzondere gerechten; originele combinaties en presentaties maar vooral ook erg smakelijk,
Mooie wijn/spijs combi’s, we hebben allen (van mijn 22 jarige dochter tot mijn 82 jarige moeder en alles daartussen) genoten.

11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag met zes mensen gegeten bij Zarzo. Ondanks dat er eind januari al gereserveerd was, kregen we een tafel die, naar mijn idee, tussen de trap en de keuken weggedrukt stond.
Een van de gasten kon niet eens goed bediend worden omdat hij met zijn rug tegen de trap zat. Als hij op wilde staan moesten er eerst andere gasten opstaan om hem te laten passeren.
Verder was het daar in die hoek erg rumoerig.
De muziek stond erg hard waarbij de bas overheerste. Tot drie keer toe is gevraagd of de muziek wat zachter kon!

Het eten was prima! 5-gangen. Mooi opgemaakt, origineel en lekker. De amuses waren af en de vooraf bestelde oesters waren prima.
Het wijnarrangement bij het menu was aardig maar karig. Ieder glas was ongeveer drie keer nippen. Beetje weinig voor €9,00 per glas!
Ik vraag me af wat je zou krijgen bij een Bob-arrangement. Drie keer je lippen nat maken??

Tijdens de afsluitende koffie werd de keuken uitgebreid gepoetst. Ik snap dat de mensen uit de keuken op een bepaald moment naar huis willen, maar het is niet erg leuk om dit als afsluiting mee te moeten maken. We zullen maar zeggen dat dit één van de nadelen van een open keuken is.
Dit alles bij een rekening van €850,00 niet direct een reden om nog snel een keer terug te gaan.

Datum van bezoek: maart 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een drietal gegeten bij Zarzo; wat was dit geweldig! Uitmuntende bediening waar werkelijk niks op aan te merken valt. Service at his finest, waarbij alles uit handen word genomen en nergens om gevraagd hoeft te worden. Onze gastheer Jimmy heeft ons een onvergetelijke avond bezorgd dit samen met heerlijke gerechten en prachtige wijnen! Kijk uit naar mijn volgende bezoek.

19 februari 2019 beoordeeld

16 februari met een groep vrienden hier gegeten. De aankleding van het restaurant is prima. Hartelijk verwelkomt. We hadden het 6 gangen menu met bij passend wijn arrangement. Gerechten waren prima verzorgd en erg lekker. De wijnen waren eveneens top. De Somelier wist er veel over te vertellen en had duidelijk plezier in zijn werk.De prijs was zeer redelijk, zeker in vergelijking met andere Europese steden.

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst is zeer prettig. Rustig en attent. Na een drankje werden we baar restaurant begeleidt. Super mooie ambiance met uitzicht op de keuken. Het team in de keuken straalt rust uit. Zeer professioneel. Bediening aan tafel is goed. Niet opdringerig en ook zeer attent.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Zarzo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zarzo geweest? Deel je ervaringen!