“Alles TOP!!!”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier word ik nou écht blij van!!
Gisteravond bij Zarzo gegeten met vrienden en alles was TOP!!

De bediening uiterst professioneel, gezellig en ter zake kundig. In de open keuken kun je zien dat de chef een geoliede machine heeft staan. De amuses en gerechten zijn allemaal super op smaak en prachtig opgemaakt. De bijpassende wijnen uitstekend en de ambiance is heel gaaf...

Zarzo is écht een dikke aanrader. Een groots compliment voor team van Zarzo...en dankjewel voor de topavond!

Datum van bezoek: februari 2019

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst en bediening is goed en professioneel. Het eten is bijzonder en laat je zeer verschillende smaken, kleuren en texturen ervaren. De presentatie is prachtig. Daarbij geweldige wijnen! Tot slot is de ambiance (voor ons) geweldig. Met zicht op de keukencrew zit je in een warme en gezellige omgeving. Om je heen wordt gepraat en gelachen, geen formele sfeer. Top! Dit alles maakt een bezoek aan Zarzo een echte beleving en ook een perfecte avond uit.

Datum van bezoek: februari 2019
31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gehele ervaring bij Zarzo in Eindhoven was geweldig. Vanaf het begin af aan (de amuses) in de watten gelegd. Uitermate goede smaakcombinaties de hele avond door. Alleen het dessert, de whisky vijg en koffie was voor mij een kleine tegenvaller. Hier had ik persoonlijk meer van verwacht. Ook vond ik af en toe de bediening kort van woord bij de uitleg van de gerechten. Dit neemt echter niks van weg van het feit dat het een super geslaagde avond was met niet alleen bijzondere gerechten, maar ook uitstekende wijnen en wijnadviezen!

Datum van bezoek: januari 2019
28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Zarzo wordt je van begin tot eind in de watten gelegd door de gastheren en gastvrouwen. Wat leuk is is de open keuken. Het eten is een feestje, iedere gang weer. We hadden een bijpassend wijnarrangement, de sommelier laat veel kennis van wijnen zien. Ondanks dat het een sterrenrestaurant is, is de sfeer ongedwongen en relaxed. Kom zeker vaker terug!

Datum van bezoek: januari 2019
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ambiance, vriendelijke en attente bediening, voortreffelijk eten, een smaaksensatie en even verrukkelijke wijnen.
Een fantastische avond gehad!
Wij komen terug!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Zarzo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zarzo geweest? Deel je ervaringen!