“Een cadeautje voor je smaakpapillen ”
Beoordeling van Zarzo

Zarzo
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Dessert in Eindhoven
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Probeer een tafeltje te reserveren met het zicht op de open keuken. Alles loopt zo gesmeerd hier; de keukenbrigade heeft duidelijk alles onder controle en heeft het gezellig samen.
Wellicht zetten zij daarom wel al die overheerkijke gerechten op je tafel neer.
Van het begin tot het einde wordt je verrast, met amuses en prachtige gerechten, maar vooral met nieuwe smaakcombinaties en substanties die je niet voor mogelijk acht. Neem daarbij een wijnarrangement en je avond kan niet beter!
De sommelier en het bedienend personeel doen hun werk duidelijk met passie, en maken van je etentje een super avond uit.
Wat ons betreft op dit moment het beste restaurant van eindhoven!

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteren met 5 fullmonty geluncht. Had hoge verwachtingen vanwege een geweldige ervaring met mijn ouders vorig jaar en we werden wederom niet teleurgesteld. Alles was uitmuntend. Heerlijk om zo onze zondag te mogen doorbrengen. Veel dank aan het team van Zarzo.

12 oktober 2018 beoordeeld

Na kiezen uit 30 verschillende sherry's weet je dat je op een bijzondere plek bent. De per gang geserveerde wijnen waren een sublieme combinatie met het overheerlijke eten. Het eten: ik ga er niet veel over vertellen: ga proeven! De ambiance met open keuken en zeer attente en alerte bediening hebben er een prachtige herinnering van gemaakt. Ook zonder foto's, selfies of Insta's (dat is meer voor de jeugdigen onder ons)

8 oktober 2018 beoordeeld

Het was goed toeven, helaas een man van weinig woorden dus gewoon heen gaan en zelf ervaren. Toppie.

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten en gezeten. Heerlijke smaken en warme bediening.
Genoten van binnenkomst tot vertrek. Bedankt! Tot snel.

Reizigers die Zarzo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Zarzo geweest? Deel je ervaringen!