“Concert G3”

Klokgebouw
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Concerten & shows in Eindhoven
Attractiegegevens
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen idee of het klokgebouw vaak dit soort evenementen organiseert, maar er loopt echt veel personeel rond. Bij de ingang goede controle, voldoende lockers en toiletten. Voldoende punten om iets te drinken te halen of om wat te eten. Tip van mij is om meer met verantwoordelijke foodtrucks te werken. Nu was het allemaal vette hap. Geluid was wonderwel goed met een mooi podium. Qua info kan er nog wel wat betere info verstrekt worden. Zaal open om Vijf uur maar de zaal zelf gaat pas rond zessen open. Als je dat weet kun je wat langer op het terras blijven hangen. Had nog even gebeld met het klokgebouw maar dan kun je alleen maar inspreken. Ook de aanvang was verwarrend. Bij de Effenaar staat start 20.00 uur en bij het klokgebouw 19.00. Bij dit soort grote evenementen zou ik de informatie op een hoger plan tillen. Voor de rest prima. Vooral Satriani is en blijft een geweldenaar. Uitrijden uit de parkeergarage (klokgebouw) is een slecht georganiseerde ramp met overigens geen enkel toezicht. 1 slagboompje is te weinig na afloop van een groot evenement. Ik had ook het idee dat deze parkeergarage aan geen enkele wettelijke voorwaarde voldoet.

Datum van activiteit: april 2018

25 oktober 2017 beoordeeld

Eens per jaar is het Klokgebouw het centraal middelpunt en daarmee onlosmakelijk onderdeel van de Dutch Design Week. Een week waarin Nederlandse ontwerpen, materialen, innovaties en kunst kan worden bekeken. Vooral van jonge aanstormende talenten. Erg gaaf een kijkje te nemen.
Het Klokgebouw is prima bereikbaar met openbaar vervoer, diverse lijnbussen doen Strijp-S aan. Parkeren voor auto's nabij in diverse parkeergarages op op straat, dit is overal betaald. Weinig laadpunten voor e-auto's.

Datum van activiteit: oktober 2017
11 september 2017 beoordeeld

Het Dutchchilifest hier bezocht. Meerdere ruimtes die wat mij betreft wat beter verlicht zouden kunnen worden. Ook indeling van de kramen hadden beter gekund. Verder goede locatie voor dergelijke evenementen. Parkeergebouw om de hoek.

Datum van activiteit: september 2017
13 april 2017 beoordeeld

Ik was er voor een kunstbeurs, dan staan er allemaal strakke wandjes, maar verder zie je verder het rauwe gebouw met oude industrieele elementen! schitterend.

Het is een evenement locatie die je moet huren en dan alleen kan bezoeken als er een evenement is.

Tip: Niet achter het gebouw parkeren (tenzij je net inruimt), maar gewoon in de parkeergarage want voor je het weet is het hek op slot en ben je 60 Euro lichter (we hadden nog net geluk)

Datum van activiteit: april 2017
Bekijk meer beoordelingen
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestavond gehad in Klokgebouw Eindhoven. Van oude fabriekshal naar gaaf partycentrum. Prachtige locatie, uitstekend geluid.
Sanitaire voorzieningen ook dik in orde.

Datum van activiteit: maart 2017

Reizigers die Klokgebouw bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Klokgebouw geweest? Deel je ervaringen!