“Lekker rauwe locatie (Philips Heritage) die je goed kan inrichten”
Beoordeling van Klokgebouw

Klokgebouw
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Concerten & shows in Eindhoven
Attractiegegevens
13 april 2017 beoordeeld

Ik was er voor een kunstbeurs, dan staan er allemaal strakke wandjes, maar verder zie je verder het rauwe gebouw met oude industrieele elementen! schitterend.

Het is een evenement locatie die je moet huren en dan alleen kan bezoeken als er een evenement is.

Tip: Niet achter het gebouw parkeren (tenzij je net inruimt), maar gewoon in de parkeergarage want voor je het weet is het hek op slot en ben je 60 Euro lichter (we hadden nog net geluk)

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Klokgebouw
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestavond gehad in Klokgebouw Eindhoven. Van oude fabriekshal naar gaaf partycentrum. Prachtige locatie, uitstekend geluid.
Sanitaire voorzieningen ook dik in orde.

19 december 2016 beoordeeld

Van tijd tot tijd is er een optreden met Flamenco dans, gitaar en zang.
Toegang is gratis.
Bediening in Klokgebouw is niet zo professioneel. Maar ze hebben in ieder geval wel goede wijn. Overigens is er in het klokgebouw vaak genoeg wat te doen. Ga lekker kijken en luisteren. Zorg wel dat wanneer je met de auto komt en je auto op het terrein neerzet dit op officiële parkeerplekken is. Ze controleren er !

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor feesten is dit een prima hal met diverse zalen. Heb er ook concerten gezien maar dan mis ik goede akoestiek en de palen belemmeren het zicht op het podium.

26 april 2016 beoordeeld

Naar de finale van de Clash of the Coverbands geweest.
Prettige locatie, Makkelijke kluisjes, goed dichtbij podium te komen. Fijn gelegen dichtbij station. Overzichtelijke indeling

Reizigers die Klokgebouw bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Klokgebouw geweest? Deel je ervaringen!