“Concertgebouw met veel mogelijkheden”
Beoordeling van Klokgebouw

Klokgebouw
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Concerten & shows in Eindhoven
Attractiegegevens
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in het Klokgebouw naar een concert geweest en het is is meteen duidelijk dat deze venue kan uitgroeien tot een heel belangrijke concertzaal in Nederland.

Er zijn verschillende restaurants en cafés in de buurt en ook parkeren is er erg gemakkelijk. De concertzaal zelf is ruim, maar een aantal ondersteuningspalen in de hal belemmeren het zicht op bepaalde plaatsen.

Schrijf een beoordeling

24 november 2015 beoordeeld

het leuke aan deze zaal is dat je er tot drie podia kunt bezoeken bij festivals - zeker de moeite om te bezoeken

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vandaag geweest voor een Geocaching event.
Het is een mooi gebouw met een industriele sfeer.
De locatie is prachtig om fotoshoots te doen.

9 september 2015 beoordeeld

Gebouwen die voorheen van Phillips waren hebben nu een andere bestemming gekregen. Nu krijg je de gelegenheid om daar rond te lopen en te kijken. Een beleving om daar te zijn en daar wat te drinken en te eten. Ik woon er een paar honderd meter vandaan en heb nooit geweten hoe interssant het daar is. Zeker de moeite waard om te gaan snuffelen.

26 april 2015 beoordeeld

Ik kwam binnen en je wordt gelijk onthaald door bewaking en kaart controle. niets bijzonders. de entree is best ruim. kluisje (lees 30 bij 30 bij 60) is voor 5 euro plus 5 euro borg te krijgen. drankjes zijn ook best duur, kocht een GLAS..euh plastic beker WATER voor 1 muntje Niet eens een pet-flesje, nee een Bekertje !! afzetters!.. Was er voor het concert van racoon (25-04-15) erg goed concert. Muziek was goed. wij stonden boven(airco?), je kan via de achterkant en via halverwege een trap nemen naar een smal balkon. goed zicht en iets rustiger dan beneden. concert zelf niet 100% kunnen uitkijken ivm ziekte, maar was zeker de moeite waard. Voor Parkeren heb je keuze uit de eigen parking, of bij een bij gelegen veldje.

Reizigers die Klokgebouw bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Klokgebouw geweest? Deel je ervaringen!