“Mooie industriële gebouwen met een nieuwe bestemming.”
Beoordeling van Klokgebouw

Klokgebouw
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 Concerten & shows in Eindhoven
Attractiegegevens
9 september 2015 beoordeeld

Gebouwen die voorheen van Phillips waren hebben nu een andere bestemming gekregen. Nu krijg je de gelegenheid om daar rond te lopen en te kijken. Een beleving om daar te zijn en daar wat te drinken en te eten. Ik woon er een paar honderd meter vandaan en heb nooit geweten hoe interssant het daar is. Zeker de moeite waard om te gaan snuffelen.

Schrijf een beoordeling

26 april 2015 beoordeeld

Ik kwam binnen en je wordt gelijk onthaald door bewaking en kaart controle. niets bijzonders. de entree is best ruim. kluisje (lees 30 bij 30 bij 60) is voor 5 euro plus 5 euro borg te krijgen. drankjes zijn ook best duur, kocht een GLAS..euh plastic beker WATER voor 1 muntje Niet eens een pet-flesje, nee een Bekertje !! afzetters!.. Was er voor het concert van racoon (25-04-15) erg goed concert. Muziek was goed. wij stonden boven(airco?), je kan via de achterkant en via halverwege een trap nemen naar een smal balkon. goed zicht en iets rustiger dan beneden. concert zelf niet 100% kunnen uitkijken ivm ziekte, maar was zeker de moeite waard. Voor Parkeren heb je keuze uit de eigen parking, of bij een bij gelegen veldje.

5 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gebouw ademt en leeft. Altijd weer wat te doen hier. Van concert naar kleidingverkoop. Van markt tot braderie.
Ga vooral met de lift. Geweldig die platen aan de binnenkant

26 november 2014 beoordeeld

Het is een echt ikoon van het industreel verlefen met veel historie.
Vroeger een heel bekende afspreekplaats voor de jeugd.

17 november 2014 beoordeeld

Tijdens de Dutch Design week het klokgebouw bezocht. De exposities waren echt prachtig. Dit gebouw biedt meerdere faciliteiten, zoals feesten, dus hou het in de gaten.

Reizigers die Klokgebouw bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Klokgebouw geweest? Deel je ervaringen!