“Uitverkocht”

'T Vonderke
Geclassificeerd als nr. 170 van 509 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Café
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op een woensdagavond bij ‘t vonderke gereserveerd. Aangekomen bij dit in het centrum, op een rustig plein gelegen restaurant nemen we buiten plaats op het ruim geïnstalleerde buitenterras.
De bediening is informeel, maar prima.
We kiezen voor het 2 gangen weekmenu, dat keuze heeft uit 2 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, waarvan 1 vegetarisch.
Zelf heb ik vooraf een kleine pastasalade met chorizo en als hoofdgerecht een kabeljauw met olijftapenade die beide prima smaakten. Voor €15 een prima keuze.
Minder punt waren de “nee” verkopen.
We hebben 3 x een bestelling willen doen (waarvan een maal een nagerecht) dat uitverkocht bleek te zijn. Ook was hiervoor geen alternatief aanwezig.
Jammer, anders had ik een puntje meer gegeven.

28 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk kleinschalig hotel, goede service. Leuke kamer en sfeervol ingericht en heerlijke stortdouche.Ontbijt op de kamer. Tip, je kan geen tv kijken vanuit bed. Stoeltjes op balkon zou leuk zijn. Omdat het zo.n prachtig weer was. Heerlijke ambiance in een rustige woonbuurt. Een pareltje. Blij dat we jullie ontdekt hebben.

13 april 2017 beoordeeld

Een echte ontmoetingsplaats voor de buurt. Door de eigenaren wordt veel georganiseerd en je kunt er ook nog gezellig een lekker hapje eten.

18 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een klassiek eetcafé: een café waar men een goede warme hap kan eten voor een kleine prijs. Redelijke kwaliteit, bescheiden prijs, huiselijke ambiance; al met al heel goed.

5 mei 2016 beoordeeld

We gaan hier vaker naar toe om wat te drinken, vooral op vrijdagavond is het gezellig druk. maar nu op een woensdag hier gaan eten. Ook dan zit het Vonderke voldoende volk dat het gezellig uit eten is. Ik had en biefstuk en mijn zoon de spareribs. Pubfood in een goeie ambiance!

Reizigers die 'T Vonderke bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In 'T Vonderke geweest? Deel je ervaringen!