“Verfijnde smaken !”

20:00
Geclassificeerd als nr. 20 van 542 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Vintage Een industrieel ingericht restaurant met fijne details waar authenticiteit een leidraad is die zich vertaald in de inrichting, maar zeker in de gerechten van onze witte brigade. Puur, eerlijk en met passie. Maar ook de zwarte brigade zorgt voor de fijne finesse in deze robuuste eetgelegenheid. Een borrel in de bar, lunch of diner in het restaurant. High tea of walking diner in de warm ingerichte bovenverdieping. Kortom authentiek, gietijzer, hout, glas, mozaïek met pure gerechten.
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Culinair gegeten aan een betaalbare prijs. Verrassingslunch aan 22€. Fijne smaken. Leuk interieur. Alles tip top.

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op drukbezochte zaterdagavond lekker gegeten bij Vintage. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu waarbij vooral de eerste 2 gangen in de smaak vielen, beide visgerechten. Vriendelijke bediening en zeker een volgend bezoek waard.

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer is prima, kwaliteit eten is prima maar daar houdt het op. Het is zo weinig dat we daarna met zn allen naar de snackbar gegaan zijn. Ook de service was matig. We hebben er bijna 4 uur gezeten, moesten vragen om drinken, kazen mocht ik niet eten van ze want ze wisten niet of het gepasteuriseerde melk was ivm zwangerschap en we moesten voor 1 persoon extra betalen omdat we daar nu eenmaal voor gereserveerd hadden. Belachelijk!!!

Datum van bezoek: januari 2019
10 februari 2019 beoordeeld

Met tweeën hier gegeten op een erg drukke maar gezellige vrijdagavond. Ontvangst was uitermate gastvrij, de menu en wijnadviezen zondermeer goed te noemen. Al het lekkers op de menu maakt het lastig kiezen, maar wat wás het lekker!!

31 januari 2019 beoordeeld

Met vijven hier wezen eten. We namen het driegangenmenu en dat was weer gewoon goed. Voor de prijs die je hier betaalt krijg je drie prima gerechten en het menu wisselt regelmatig. Ik had als voorgerecht de salade met eendenbout en als hoofgerecht hert. Erg lekker en mooie opgemaakt met voldoende bijgerechten. Afgesloten met prima dessert met amandel. Huiswijn er bij en voor 46 euro per persoon klaar. Blijft goed.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Vintage Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Vintage Restaurant geweest? Deel je ervaringen!