“Een culinaire oase”
Beoordeling van Vintage Restaurant

Vintage Restaurant
Reserveren met
Vintage Restaurant is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Dessert in Eindhoven
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Vintage Een industrieel ingericht restaurant met fijne details waar authenticiteit een leidraad is die zich vertaald in de inrichting, maar zeker in de gerechten van onze witte brigade. Puur, eerlijk en met passie. Maar ook de zwarte brigade zorgt voor de fijne finesse in deze robuuste eetgelegenheid. Een borrel in de bar, lunch of diner in het restaurant. High tea of walking diner in de warm ingerichte bovenverdieping. Kortom authentiek, gietijzer, hout, glas, mozaïek met pure gerechten.
10 februari 2019 beoordeeld

Met tweeën hier gegeten op een erg drukke maar gezellige vrijdagavond. Ontvangst was uitermate gastvrij, de menu en wijnadviezen zondermeer goed te noemen. Al het lekkers op de menu maakt het lastig kiezen, maar wat wás het lekker!!

Datum van bezoek: februari 2019

31 januari 2019 beoordeeld

Met vijven hier wezen eten. We namen het driegangenmenu en dat was weer gewoon goed. Voor de prijs die je hier betaalt krijg je drie prima gerechten en het menu wisselt regelmatig. Ik had als voorgerecht de salade met eendenbout en als hoofgerecht hert. Erg lekker en mooie opgemaakt met voldoende bijgerechten. Afgesloten met prima dessert met amandel. Huiswijn er bij en voor 46 euro per persoon klaar. Blijft goed.

Datum van bezoek: januari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin op tweede kerstdag het 4 gangen verrassingsmenu gegeten. Alle gerechten waren heerlijk, en hadden een zachte smaak. En waren prachtig opgemaakt.
Sfeer is ongedwongen ofschoon de bediening misschien iets vriendelijker mag.
We komen zeker een keer terug.

29 december 2018 beoordeeld

Heerlijk 3-gangen verrassingsmenu gegeten voor een mooie prijs. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en goed op smaak. Porties zijn niet heel groot maar voor ons voldoende, zeker voor die prijs mag je niet klagen!

Service was ook goed; vriendelijk en vlot. Drankjes stonden binnen enkele minuten op tafel, er werd vaak gevraagd of je nog iets wilde drinken (niet te vaak), en als je iemand van het personeel nodig had stond er met een klein gebaar ook meteen iemand aan tafel. Erg fijn! Een leuke praatje zou nog een leuke toevoeging zijn geweest maar over het algemeen was het helemaal prima!

De kleding van de medewerkers vonden wij echt niet passen, veel te simpel. Het deed ons echt aan een pannenkoekenrestaurant denken. Ik snap dat je als restaurant kleding wil dragen die past bij de naam maar dit past niet bij de totale uitstraling van het restaurant en al zeker niet bij het niveau van het culinair. 1 jongen droeg een mooie zwarte blouse met spijkerbroek, dit zag er al veel beter uit. Er zijn genoeg chiquere outfits te bedenken die beter bij het totaal plaatje past.

Wij vonden het in het begin heel koud binnen, toen het wat drukker was werd dit minder maar het verschil tussen boven en benden was te groot.

Verder echt een leuke en gezellige plek voor een lekker diner in Eindhoven. Wij komen hier vast nog eens terug!

13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier spontaan beland met 2 personen.
We namen het verrassingsmenu.
Het is er gezellig binnen en de bediening is erg leuk.
Het eten was echt heerlijk! 3 lekkere gerechten, mooi opgemaakt en goed uitgelegd. Je ziet de koks lekker aan het werk door de open keuken.
Wij waren blij verrast!

Reizigers die Vintage Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Vintage Restaurant geweest? Deel je ervaringen!