“Divers aanbod ”

Parktheater
Geclassificeerd als nr. 12 van 45 dingen om te doen in Eindhoven
Attractiegegevens
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must voor de cultuur liefhebber. Met meerdere zalen een ruim aanbod, een groot theater met daarbij behorende drukte voor- en na de voorstelling.

In de prijzen voor de kaartjes zit vaak al de pauze consumptie dit lijkt echter niet iedereen te weten.

21 april 2018 beoordeeld

Prettig gastvrij theater. Goede akoestiek. In de grote zaal wel wat weinig beenruimte. Voorstellingen zijn inclusief drankje en dat maakt het allemaal een stuk vlotter

24 januari 2018 beoordeeld

In het Parktheater hebben we een optreden van Jochem Meyjer ondergaan. Het was een prachtig optreden dat door de mooie zaal prima ondersteund werd. Het geluid was zelfs achter in de zaak heel goed. Jochem was heel goed te verstaan.
Onder de pauze hebben we een lekker speciaal bier genoten. Alles bij elkaar een hele fijne avond.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn knus, overzichtelijk theater. Je voelt je er welkom. Goede organisatie. De rij die we recent hadden, 19, was wel erg warm.

Bekijk meer beoordelingen
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor culturele uitstapjes. Zeer ruim aanbod in alle genres. Pauzeconsumptie is bij de prijs inbegrepen.

Reizigers die Parktheater bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Parktheater geweest? Deel je ervaringen!