“Prettig theater”

Parktheater
Geclassificeerd als nr. 12 van 45 dingen om te doen in Eindhoven
Attractiegegevens
21 april 2018 beoordeeld

Prettig gastvrij theater. Goede akoestiek. In de grote zaal wel wat weinig beenruimte. Voorstellingen zijn inclusief drankje en dat maakt het allemaal een stuk vlotter

24 januari 2018 beoordeeld

In het Parktheater hebben we een optreden van Jochem Meyjer ondergaan. Het was een prachtig optreden dat door de mooie zaal prima ondersteund werd. Het geluid was zelfs achter in de zaak heel goed. Jochem was heel goed te verstaan.
Onder de pauze hebben we een lekker speciaal bier genoten. Alles bij elkaar een hele fijne avond.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn knus, overzichtelijk theater. Je voelt je er welkom. Goede organisatie. De rij die we recent hadden, 19, was wel erg warm.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor culturele uitstapjes. Zeer ruim aanbod in alle genres. Pauzeconsumptie is bij de prijs inbegrepen.

Bekijk meer beoordelingen
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het parktheater is een prachtig gebouw met een fijne en gemoedelijke sfeer. De programmering is altijd goed: divers, zowel grote als onbekende namen en een goede verdeling over verschillende dagen in de week. Het theater ligt op een fijne plek bij het park en op loopafstand van een restaurant/hotel dat serveertempo op de start van de voorstelling kan aanpassen.

Reizigers die Parktheater bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Parktheater geweest? Deel je ervaringen!