“Prima optreden in een mooie zaal”
Beoordeling van Parktheater

Parktheater
Geclassificeerd als nr. 12 van 45 dingen om te doen in Eindhoven
Attractiegegevens
24 januari 2018 beoordeeld

In het Parktheater hebben we een optreden van Jochem Meyjer ondergaan. Het was een prachtig optreden dat door de mooie zaal prima ondersteund werd. Het geluid was zelfs achter in de zaak heel goed. Jochem was heel goed te verstaan.
Onder de pauze hebben we een lekker speciaal bier genoten. Alles bij elkaar een hele fijne avond.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn knus, overzichtelijk theater. Je voelt je er welkom. Goede organisatie. De rij die we recent hadden, 19, was wel erg warm.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor culturele uitstapjes. Zeer ruim aanbod in alle genres. Pauzeconsumptie is bij de prijs inbegrepen.

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het parktheater is een prachtig gebouw met een fijne en gemoedelijke sfeer. De programmering is altijd goed: divers, zowel grote als onbekende namen en een goede verdeling over verschillende dagen in de week. Het theater ligt op een fijne plek bij het park en op loopafstand van een restaurant/hotel dat serveertempo op de start van de voorstelling kan aanpassen.

Bekijk meer beoordelingen
13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede band, net of we de echte Pink Floyd hoorde.
Wat een power, geluid goede kwaliteit, gezelliger bar.

Vooraf goed eten bij stadspaviljoen eindhoven.

Reizigers die Parktheater bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Parktheater geweest? Deel je ervaringen!