Vandaag geopend: 09:30 - 20:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Grote zaal

Enorme locatie waar je de wegwijsbordjes echt nodig hebt. Bij kaartjes voor een voorstelling zit er ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Irma M
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Gieren brullen met Bert Visser

Super gezellige avond gehad, wat hebben we gelachen. We komen hier bijna elke maand en nemen na de ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
tonv868
Best, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 53 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Eindhoven
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Fijn knus, overzichtelijk theater. Je voelt je er welkom. Goede organisatie. De rij die we recent hadden, 19, was wel erg warm.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek voor culturele uitstapjes. Zeer ruim aanbod in alle genres. Pauzeconsumptie is bij de prijs inbegrepen.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Het parktheater is een prachtig gebouw met een fijne en gemoedelijke sfeer. De programmering is altijd goed: divers, zowel grote als onbekende namen en een goede verdeling over verschillende dagen in de week. Het theater ligt op een fijne plek bij het park en op loopafstand van een restaurant/hotel dat serveertempo op de start van de voorstelling kan aanpassen.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Erg goede band, net of we de echte Pink Floyd hoorde.
Wat een power, geluid goede kwaliteit, gezelliger bar.

Vooraf goed eten bij stadspaviljoen eindhoven.

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 10 februari 2017 via mobiele applicatie

Het Parktheater is een mooi theater met een gevarieerde programmering. Vriendelijk personeel, zowel in de horeca als bij de zalen en entree. Klein minpuntje zijn de niet zo comfortabele stoelen in de Philipszaal.

Datum van activiteit: februari 2017