“Fijn theater”

Parktheater
Geclassificeerd als nr. 12 van 76 dingen om te doen in Eindhoven
Attractiegegevens
14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het parktheater is een prachtig gebouw met een fijne en gemoedelijke sfeer. De programmering is altijd goed: divers, zowel grote als onbekende namen en een goede verdeling over verschillende dagen in de week. Het theater ligt op een fijne plek bij het park en op loopafstand van een restaurant/hotel dat serveertempo op de start van de voorstelling kan aanpassen.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede band, net of we de echte Pink Floyd hoorde.
Wat een power, geluid goede kwaliteit, gezelliger bar.

Vooraf goed eten bij stadspaviljoen eindhoven.

10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Parktheater is een mooi theater met een gevarieerde programmering. Vriendelijk personeel, zowel in de horeca als bij de zalen en entree. Klein minpuntje zijn de niet zo comfortabele stoelen in de Philipszaal.

20 januari 2017 beoordeeld

Naar de Laughing Lizards show geweest. Was in het Engels, leuk!
Twee artiesten, tweede was beter dan de eerste.
Halverwege ben ik terug naar het hotel gegaan want ik had het idee dat dat het hoogte punt was.

Bekijk meer beoordelingen
17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Parktheater is een mooi theatergebouw aan de rand van de stad. In 2014 werd het gekozen tot theater van het jaar. De programmering is soms gedurfd en ambitieus. Per jaar zijn er 450 tot 500 voorstellingen. Het is prettig dat er voldoende parkeergelegenheid is (naast het theater) en dat de stoelen in de grote zaal uitstekend zitten. Het personeel is altijd uiterst gastvrij.

Reizigers die Parktheater bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Parktheater geweest? Deel je ervaringen!