Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer nette kamer met een goed bed en propere badkamer. Zee ruim en met alle nodige voorzieningen. Niets op aan te merken. En bovendien vlak bij het centrum.

Wij hebben er een prima verblijf gehad. Ik raad dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: september 2018
HotelGlow, General Manager van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste Vea,

dankjewel voor je review en wat super fijn om te horen dat je hebt genoten van je verblijf.

Wij zitten in het hart van het centrum en zijn een goed uitvalspunt om EIndhoven te gaan ontdekken.

We kijken er naar uit om je nogmaals te mogen verwelkomen.

Have a glowing day.

Dominique

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Goed hotel,kamer is ruim en netjes. badkamer is netjes. erg vriendelijk personeel, leuk dak terras. waar je lekker kan zitten,(het uitzicht is niet spectaculair). maar we hebben daar wel genoten van een kop koffie (die je in de koffiekamer gratis kan pakken) en een borrel (die wij gekocht hebben bij een plaatselijke supermarkt). Wat ik ook erg leuk vond was het behang in de lift. Allemaal zwart/ wit foto's van beroemde mensen.De ligging is perfect .Naast het hotel heb je een parkeergarage en de winkels,restaurants en drinkgelegenheden zijn dichtbij. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2018
HotelGlow, Front Office Manager van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Beste Angeline, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij kijken ernaar uit u de volgende keer weer welkom te heten. Met gastvrije groet, Team Glow

Beoordeeld op 9 juli 2018

mooi hotel, goede bedden, proper, niets op aan te merken. Het is perfect gelegeven voor een citytrip aan eindhoven. Je krijgt ook korting in parking hooghuys als je er verblijft. prijs kwaliteit is dit zeker ok. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
HotelGlow, General Manager van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Goedemorgen Stienenstijn,

dankuwel voor uw tijd om een review te schrijven voor ons establishement.

We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet en tot ziens,

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel alles keurig netjes. Nette kamers enige aanmerking die ik heb is het licht in de badkamer, beetje lastig om je op te maken.
Het dakterras is heerlijk en met 3 tot 5 minuten lopen zit je in het centrum.
Een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Birgit,

Dankjewel voor je review en je feedback, dit is voor ons erg waardevol.

Betreffende het licht in de badkamer, zullen wij dit zeker meenemen voor de toekomst.

Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Hotel Glow en hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Hele fijne dag.

Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, alles op loopafstand. Rustig gelegen dus geen geluidsoverlast.
Badkamer was wat aan de kleine kant maar al bij al een goed hotel voor een weekendje weg. Ontbijt is niet nodig, je vind om de hoek genoeg gelegenheden om te ontbijten. Vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: februari 2018
HotelGlow, Team Hotel Glow van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Beste Glenda,

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Wij vinden het fijn om te lezen dat het verblijf naar wens is. Onze locatie is perfect. Lekker midden in het centrum, met allerlei lekkere restaurantjes in de buurt waaronder onze eigen Glow ontbijt buffet.

Wij verwelkomen je graag een volgende keer!

Met gastvrije groet,