Beoordeeld op 9 juli 2018

mooi hotel, goede bedden, proper, niets op aan te merken. Het is perfect gelegeven voor een citytrip aan eindhoven. Je krijgt ook korting in parking hooghuys als je er verblijft. prijs kwaliteit is dit zeker ok. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
HotelGlow, General Manager van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Goedemorgen Stienenstijn,

dankuwel voor uw tijd om een review te schrijven voor ons establishement.

We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet en tot ziens,

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotel alles keurig netjes. Nette kamers enige aanmerking die ik heb is het licht in de badkamer, beetje lastig om je op te maken.
Het dakterras is heerlijk en met 3 tot 5 minuten lopen zit je in het centrum.
Een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2018

Beste Birgit,

Dankjewel voor je review en je feedback, dit is voor ons erg waardevol.

Betreffende het licht in de badkamer, zullen wij dit zeker meenemen voor de toekomst.

Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij Hotel Glow en hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Hele fijne dag.

Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, alles op loopafstand. Rustig gelegen dus geen geluidsoverlast.
Badkamer was wat aan de kleine kant maar al bij al een goed hotel voor een weekendje weg. Ontbijt is niet nodig, je vind om de hoek genoeg gelegenheden om te ontbijten. Vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: februari 2018
HotelGlow, Team Hotel Glow van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Beste Glenda,

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Wij vinden het fijn om te lezen dat het verblijf naar wens is. Onze locatie is perfect. Lekker midden in het centrum, met allerlei lekkere restaurantjes in de buurt waaronder onze eigen Glow ontbijt buffet.

Wij verwelkomen je graag een volgende keer!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 9 januari 2018

Hier 3 nachten verbleven. Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons een fantastisch restaurant aanbevolen.
De kamers waren sfeervol, modern en super netjes en werden elke dag ook netjes schoongemaakt. Koffie en thee aanwezig op de kamer en werd ook aangevuld. Alleen de asbak op het balkon was bij aankomst vol en bij vertrek overvol.
De bedden lagen overigens fantastisch.
De ligging van het hotel is ook perfect. Je gaat de hoek om en komt midden in het uitgaan- en winkelcentrum terecht.
Heel erg fijn verblijf!

Kamertip: Alleen de laatste kamers op de eerste verdieping hebben een balkon waar gerookt mag worden. Handig voor rokers.
Datum van verblijf: januari 2018
HotelGlow, Team Hotel Glow van Boutique Hotel Glow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste Julia,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Betreffende de asbakken. Dit hebben wij besproken met onze housekeeping. Natuurlijk moeten die geleegd worden.

Wij wensen jullie het allerbeste en voor de volgende keer van harte welkom!

Met gastvrije groet,

Design Hotel Glow

Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Knus hotel midden in Eindhoven. Perfecte ligging pal langs een parkeergarage! Ideaal. Kamers zijn ruim en alle faciliteiten zijn aanwezig. Een leuke Retro lounge waar je rustig kunt werken, maar ook gezellig een kopje koffie kunt nuttigen ( gratis)

Datum van verblijf: oktober 2017