“Heerlijke plek! ”

El Patio Andaluz
Geclassificeerd als nr. 70 van 491 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Spaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst wezen eten bij El Patio Andaluz. Zeker niet de laatste keer! Veel van gehoord en de goede verhalen maken ze waar. Heerlijke Spaanse sfeer. Authentiek en geweldig eten. Fijne vlotte en correcte bediening. Prijzen zijn ook nog eens erg fijn! Al met al een geweldige plek die dus al lange tijd terecht bekend staat als het beste Tapas/Spaanse restaurant van Eindhoven. Aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening en een aangenaam buitenterras maar dat is het dan ook. Sangria gedronken en de 2e karaf leek aangelengd met bubbeltjeswater. Leek qua smaak totaal niet op de 1e karaf. Verschillende tapas besteld maar heel bijzonder was het helaas niet. Misschien de stugge zwarte haar die we vonden tussen de champignons. Heel netjes dat we gratis nieuwe champignons kregen maar daar zat ook zo'n zelfde haar in. Vrienden die daar ook waren hadden eerder ook 2 haren uit hun gerechten gevist. In het gunstigste geval is het iets van een kwast geweest? Er werd ons verteld dat er haarnetjes in de keuken werden gedragen maar toen wij na afloop een blik in de keuken wierpen zagen we niemand met een netje op. Jammer, dit was onze 1e keer hier en ook de laatste.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ben ik al vaker geweest. Vanavond met vrienden.
We hebben ons laten verrassen met allemaal verschillende voor en hoofd gerechten.
Het was weer heerlijk.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer gezellig.
Eten altijd goed en de bediening ook weer top.
Ambiance is top Spaans.
De beste Spanjaard in de buurt van Eindhoven

31 maart 2018 beoordeeld

Het restaurant is op de eerste verdieping. Op de trap zijn er al de typisch Spaanse tegeltjes. Binnen staat de TV aan, volgens mijn collega heel Spaans. De bediening is vlot, behulpzaam, vriendelijk en geduldig. Het eten is top.

Reizigers die El Patio Andaluz bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In El Patio Andaluz geweest? Deel je ervaringen!