“Ik ken geen betere cappuccino”
Beoordeling van Coffeelovers Van Piere

Coffeelovers Van Piere
Geclassificeerd als nr. 5 van 11 Koffie en thee in Eindhoven
19 oktober 2018 beoordeeld

Ik ken geen betere cappuccino, dan die van de Coffeelovers. Ik kom hier heel erg graag. Het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als de Coffeelovers gewoon een tweede vestiging krijgt in Eindhoven, met daarbij een buitenterras.

Overigens vond ik de prijsstijging (van 2,65 voorheen naar 2,95 nu) wel fors.

Datum van bezoek: september 2018

26 augustus 2018 beoordeeld

Ik heb bij coffeelovers genoten van de lekkere koffie van Maison Blanche Dael uit Maastricht. Heel lekkere koffie en een verzorgd schoone omgeving in Eindhoven.

Datum van bezoek: augustus 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie, thee en lekkernijen. Bediening altijd gezellig en leuk en maken goeie koffie! Supersfeertje tussen de boeken. Altijd goed!

Datum van bezoek: maart 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie kon ooit bedenken dat koffie drinken in de boekwinkel zo gewoon zou worden. Of je komt voor koffie, een boek of even snuffelen, altijd fijn om er te zijn.
Tip: de logistiek mag wat aandacht. Bij drukte duurt het soms lang

Datum van bezoek: januari 2018
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie en geweldige ambiance met al die boeken om je heen. Heel gezellig en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Coffeelovers Van Piere bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Coffeelovers Van Piere geweest? Deel je ervaringen!