“...PRIMA kwaliteit...”

Fuso
Geclassificeerd als nr. 159 van 548 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
31 maart 2019 beoordeeld

Ik begrijp de recensenten niet die het hebben over "chagrijnig" personeel & "poor service". Wij komen hier regelmatig(evenals bij alle andere Sushi-restaurants in Eindhoven), maar de service is prima en het personeel is echt vriendelijk, geloof me nu maar. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Er wordt vlot bediend. Enige "minpuntje": er wordt helaas geen tonijn-sashimi geserveerd, ook niet tegen meerprijs.(...en moeders, de kinderwagen kan gewoon mee naar binnen) :-)

Datum van bezoek: maart 2019

8 maart 2019 beoordeeld

De sushi bij Fuso was heerlijk, heb er van genoten. Goede prijs kwaliteit en perfecte ligging aan het station. Het personeel was erg vriendelijk tegen ons, vooral een chinese mevrouw.

Datum van bezoek: maart 2019
30 januari 2019 beoordeeld

De wokmaaltijd is veel, lekker en gezond. En dat voor een lage prijs. Redelijke ambiance tegenover het station. Aanrader als je een keer geen zin hebt om te koken.

Datum van bezoek: december 2018
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het werk kwamen we erachter dat nog niet iedereen sushi had geprobeerd. Dat moest veranderen! Dus direct gereserveerd voor 10 personen waarvan er 4 nog nooit sushi hadden gegeten.
Het restaurant was niet romantisch en het was erg druk. Maar het eten was super. Snelle service, alles zag er goed uit en je zat nooit lang zonder drinken.
De collega's die nog nooit sushi op hadden zijn nu allemaal verslaafd en gaan snel nog een keer.

Datum van bezoek: december 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mmmmh, voor de eerste keer een wok gehaald en zeker qua portie en prijs aantrekkelijk. Het was onzettend druk en warm , maar mijn maaltijd was binnen 10 min klaar. Ik heb heerlijk gezond , maar ook lekker gegeten. Omdat ze geen halal hebben , heb ik gekozen voor gambas. Zeker aan te raden

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Fuso bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Fuso geweest? Deel je ervaringen!