“Voordelig en goed”

Fuso
Geclassificeerd als nr. 159 van 548 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
30 januari 2019 beoordeeld

De wokmaaltijd is veel, lekker en gezond. En dat voor een lage prijs. Redelijke ambiance tegenover het station. Aanrader als je een keer geen zin hebt om te koken.

Datum van bezoek: december 2018

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het werk kwamen we erachter dat nog niet iedereen sushi had geprobeerd. Dat moest veranderen! Dus direct gereserveerd voor 10 personen waarvan er 4 nog nooit sushi hadden gegeten.
Het restaurant was niet romantisch en het was erg druk. Maar het eten was super. Snelle service, alles zag er goed uit en je zat nooit lang zonder drinken.
De collega's die nog nooit sushi op hadden zijn nu allemaal verslaafd en gaan snel nog een keer.

Datum van bezoek: december 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mmmmh, voor de eerste keer een wok gehaald en zeker qua portie en prijs aantrekkelijk. Het was onzettend druk en warm , maar mijn maaltijd was binnen 10 min klaar. Ik heb heerlijk gezond , maar ook lekker gegeten. Omdat ze geen halal hebben , heb ik gekozen voor gambas. Zeker aan te raden

Datum van bezoek: september 2018
29 augustus 2018 beoordeeld

De lekkerste Sushi van Eindhoven, altijd vers en service heel goed. Goede prijs/kwaliteit, is altijd weer smullen.

Datum van bezoek: juni 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond na reservering op een bejegende wijze behandeld. Na aankaarten bij de leiding voor de tweede keer bejegend behandeld. Ik wil iedereen afraden om hier te eten met en zonder kinderen(want een kinderwagen is niet toegestaan) Service is ver te zoeken bij deze zaak. Ik raad aan @mood in Eindhoven. Hoop dat niemand dit hoeft mee te maken.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Fuso bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Fuso geweest? Deel je ervaringen!