“Prijs kwaliteit is top ”
Beoordeling van De Slak

De Slak
Geclassificeerd als nr. 54 van 548 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten volgden elkaar in een rap tempo op. De kwaliteit was goed en sommige gerechten smaakte werkelijk fantastisch! Minpunt is dat de zeer wijnen slecht zijn en de keuze daarin beperkt

19 mei 2019 beoordeeld

We zijn hier gaan eten met een groep van ongeveer 55 mensen. Het is een geweldige gelegenheid hiervoor. De bediening is er helemaal op gericht om de klant zich koning te laten voelen. We konden per ronde en per tafel 5 gerechten kiezen die dan ook binnen een mum van tijd op tafel stonden. Ook de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. En de prijs die we uiteindelijk moesten betalen (ongeveer 40 euro per persoon, inclusief al het drinken voor de hele avond) was het meer dan waard. Zeer tevreden en we komen zeker weer terug!

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant De Slak je denkt bij deze naam niet snel aan een Sushi restaurant maar je kunt hier geweldig eten met super vriendelijke bediening. Elke keer weer is het genieten hier, in ieder geval wij komen hier graag. Ik zeg tot ziens

6 mei 2019 beoordeeld

Dit restaurant had ik niet zelf uitgezocht, maar ging mee met een groep. Maar dit was echt een positieve verrassing. Het personeel was vriendelijk en het eten echt heel goed. Voor mij dicht tegen 5 sterren aan. Hier ga ik binnenkort nog weer eens terug. De kaart biedt veel keuze en alle gerecht die ik heb gehad waren top! Tevens werd goed rekening gehouden met mijn allergie voor ui.

Datum van bezoek: februari 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en vriendelijk personeel. Wat kun je nog meer wensen als je uit eten gaat. Een goede prijs/kwaliteitverhouding? ..... ook dat heeft "de slak"

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die De Slak bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Slak geweest? Deel je ervaringen!