“Heerlijk gegeten”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 mei 2019 beoordeeld

Dit restaurant had ik niet zelf uitgezocht, maar ging mee met een groep. Maar dit was echt een positieve verrassing. Het personeel was vriendelijk en het eten echt heel goed. Voor mij dicht tegen 5 sterren aan. Hier ga ik binnenkort nog weer eens terug. De kaart biedt veel keuze en alle gerecht die ik heb gehad waren top! Tevens werd goed rekening gehouden met mijn allergie voor ui.

Datum van bezoek: februari 2019

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en vriendelijk personeel. Wat kun je nog meer wensen als je uit eten gaat. Een goede prijs/kwaliteitverhouding? ..... ook dat heeft "de slak"

24 april 2019 beoordeeld

Wij komen hier vaker om eens lekker uiteten te gaan. De gerechtjes zijn elke keer net iets anders, elke keer een kleine twist. Het eten is ons nog nooit tegengevallen! Service is goed en over het algemeen hoef je niet lang te wachten tussen elk gerecht.

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit! Erg lekkere gerechten op Thaise wijze. Precies zoals de smaken horen te zijn.

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant en prima kwaliteit eten. We komen altijd graag terug! Menu is uitgebereid en bediening is ook altijd vriendelijk en snel! Een aanrader!

Reizigers die De Slak bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Slak geweest? Deel je ervaringen!