“Lekker gegeten gezellige bediening ”
Beoordeling van De Blauwe Lotus

De Blauwe Lotus
Geclassificeerd als nr. 84 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
Beschrijving: We are an Asian fusion restaurant, situated inside the Philips stadium with a perfect view on the pitch, so unique, the view and our kitchen! Please, come and check us out.
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met 4 personen en baby om 1 uur gereserveerd hebben genoten van alle voorgerechtjes van de kaart alle even lekker we konden niet kiezen en alle 4 een hoofdgerecht waarvan de Peking eend met flensjes een echte hit geweldig lekker heerlijke eend precies goed niet te droog knapperige huid zacht vlees echt super desserts weinig keus maar lekker daarnaast ontzettend oplettende vriendelijke gezellige bediening Mieke (de bedrijfsleider) heeft van het begin af aan erg haar best gedaan en dat te bedenken dat we haar ook in haar pauze nog hebben laten blijven wij zijn om 8 uur savonds naar huis gegaan goede wijnen genuttigd leuke gesprekken en de Peking eend tot 4x toe besteld een heerlijke mid“dag” kun je wel zeggen een echte aanrader wij komen gauw weer

Datum van bezoek: maart 2019

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de kinderen hier genoten van een 4 gangen verrassing menu, eerst 2 lekkere amuses. Alle gangen waren super lekker, alle borden zien er mooi opgemaakt uit, er wordt gebruik gemaakt van vele goed combinerende ingrediënten, ook groenten krijgen aandacht. Na heerlijke tonijn en Nog een lekkere vis met coquilles, heerlijk gesneden ribeye, super mals. Ook het dessert was een toppertje, we hebben heerlijk gegeten het was ruim voldoende, bediening was super gastvrij, we komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnde gerechten. Het pannenkoekje met garnalen is super, ook de sashimi van ossenhaas, de entrecote en zeebaars zijn aanraders. Je wordt heel leuk ontvangen en eerst een drankje aan de bar is echt een gezellig begin van de avond. De amuses die bij de borrel werden geserveerd getuigen ook van een hoog service niveau. Hogere prijsklasse maar daarvoor krijg je ook een avondvullend diner met fraaie wijnen!

Datum van bezoek: februari 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De blauwe Lotus zit op de vierde verdieping in het PSV stadion. Prachtige plaats met mooi uitzicht in het stadion. Eten (menu mogelijk met 3, 4, 5, of 6 gangen en a la carte) is aardig, maar niet meer dan dat. Pogingen om een “verfijnd” gerecht te presenteren zijn er wel, maar slagen m.i. niet. Gewoon aardig eten dus, maar wél in een hele speciale setting.
PS. Er is overigens ook niets Aziatisch aan het eten in dit zichzelf noemende “Aziatische restaurant”.

Datum van bezoek: januari 2019
10 december 2018 beoordeeld

Heel leuke locatie in het stadion van PSV.
Het eten is er lekker.Het menu genomen waarbij we konden wisselen ivm de gerechten.
Daarbovenop was dit allemaal aan een gunstige prijs.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Blauwe Lotus bekeken, bekeken ook

Nuenen, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In De Blauwe Lotus geweest? Deel je ervaringen!