“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Welp

Welp
Reserveren met
Welp is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een lekkere lunch, volop keuze uit gevarieerde menukaart. Vooral de zalm en garnalenkroketten zeer smaakvol. Wij komen beslist nog eens terug voor het diner.

Datum van bezoek: maart 2019

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gisteren gegeten, kleine kaart. Producten zijn vers, en dat proef je duidelijk. Eerlijke producten en goed klaar gemaakt, het is niet bijzonder. Als ik de kosten af zet tegen het eten dan ligt het wat mij betreft aan de hoge kant. Dan verwacht ik meer van een restaurant, stukje stokbrood of iets dergelijks. Restaurant ziet er leuk uit mooie omgeving personeel is vriendelijk, en behulpzaam.

Datum van bezoek: maart 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit eten en drinken! Personeel vriendelijk, behulpzaam en kundig! Altijd alles helemaal goed! Heerlijke sfeer! Prachtige ambiance. Mooie plek. Ik zou niet kunnen bedenken wat dit restaurant beter zou kunnen doen.

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Wekwamen terecht in het gezellige 'klein berg' gedeelte en liepen binnen bij Welp. gezellige uitstraling en prima eten. leuke avond met prima bediening.

Datum van bezoek: november 2018
21 januari 2019 beoordeeld

Tijdens een zakelijk diner bij dit restaurant gegeten met ongeveer 20 personen, vandaar dat we een apart menu kregen waar we uit konden kiezen. Een prima restaurant, de service was goed en het eten was heerlijk. De biefstuk is een aanrader evenals de cheesecake. Verder is het een gezellig klein restaurant. Wel is er maar 1 mannen en 1 vrouwen toilet, waardoor er bij de toiletten soms een wachtrij ontstaat.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Welp bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Welp geweest? Deel je ervaringen!