“avondje Eindhoven”
Beoordeling van Welp

Welp
Reserveren met
Welp is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 539 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Wekwamen terecht in het gezellige 'klein berg' gedeelte en liepen binnen bij Welp. gezellige uitstraling en prima eten. leuke avond met prima bediening.

Datum van bezoek: november 2018

21 januari 2019 beoordeeld

Tijdens een zakelijk diner bij dit restaurant gegeten met ongeveer 20 personen, vandaar dat we een apart menu kregen waar we uit konden kiezen. Een prima restaurant, de service was goed en het eten was heerlijk. De biefstuk is een aanrader evenals de cheesecake. Verder is het een gezellig klein restaurant. Wel is er maar 1 mannen en 1 vrouwen toilet, waardoor er bij de toiletten soms een wachtrij ontstaat.

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de eerste keer dat ik er was, en zeker ook niet de laatste keer. Ook dit keer weer het “Welp menu” gekozen. Een plank met 4 verschillende voorgerechten. Leuke opmaak en goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik een ossenhaas en kalfssukade; heerlijk bereid. We sloten af met een kaasplank. De gekozen kazen waren allen “vlak” van smaak; kon beter.
De bediening was ook niet altijd de vriendelijkheid zelve. Was wel jammer. Voor de rest een voortreffelijke beleving.

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig plekje voor heerlijke koffie en lekkere lunch! Prima vleeskroketten met heerlijk bruin brood! Aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
1 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was redelijk. Maar blijkbaar werken ze met shifts en werden we, nadat de gangen zeer snel achter elkaar kwamen, weggekeken. Op de website staat dit niet duidelijk vermeld, dit werd ook beaamt door het personeel, maar hier werd niks mee gedaan. Als je hier gaat eten, reserveer dan de tweede shift, want je wordt gewoon ongegeneerd buiten gezet.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Welp bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Welp geweest? Deel je ervaringen!