“trendy restaurant”
Beoordeling van Welp

Welp
Reserveren met
Welp is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 484 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

heerlijk gegeten gezellig zitten lieve bediening ! leuke formule ook met plankje met kleine gerechtjes leer je de keuken kennen. super lokatie in eindhoven heel gezelllig straatje de kleine berg.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten bij Welp
Op advies dronken we een super witte wijn
Personeel is erg vriendelijk!!

23 april 2018 beoordeeld

Van het weekend met het heerlijke weer heb ik samen met een vriendin op het (wel ietwat krappe) terras van Welp aan de Kleine Berg gezeten. Ik gaf haar een high gin tonic cadeau. Dit omvatte 3 gin tonics en 3 bijpassende gerechtjes. Bij elk drankje en gerechtje kregen we duidelijke uitleg over wat het was. Wij moesten zelf om een bepaalde tijd weer weg (i.v.m. overige activiteiten die dag), maar mijn advies is om minstens 2 uur uit te trekken om op je gemak te kunnen genieten van het lekkers dat je voorgeschoteld wordt. Het bedieningspersoneel was erg vriendelijk en behulpzaam! De high gin tonic is zeker een aanrader.

23 april 2018 beoordeeld

Op een mooie maandagavond hier genoten van een maaltijd. Bediening was erg vriendelijk. Zelf had ik de ossenhaas van de grill (€26,50), het was erg lekker, hoewel ik de hoeveelheid (in totaal) aan de magere kant vond (zie foto). Voor die prijs lijkt het mij niet heel moeilijk een beetje meer aardappels en groente bij te leveren.

11 maart 2018 beoordeeld

De bediening is aardig maar er zit wel een verschil qua ervaring. Dat was hier overigens niet storend.
Je kan een menu nemen en a la carte eten. Wij gingen voor a la carte.
Het 1e gerecht was coquille met pompoen puree en garnalen. Slecht hieraan was dat het bijna koud werd opgediend én dat de puree echt niet een zalvend pureetje was (geen thermomix?). De carpaccio van tonijn op een krokant bodem met wasibi mayonaise was lekker.
wat wel een aanrader is de plank met diverse voorgerechten.
Het hoofdgerecht van de ribeye was OK, maar nier wauw. Het geheel was te eenvoudig. De ossenhaas was goed gebakken met groene groenten en aardappelgarnituur was goed.
Het nagerecht van lopend chocolade taartje met gezouten karamel en stracciatella ijs was oké.. Het lopende taartje was vermoed ik gevuld met lopende chocolade en niet langzaam gegaard, maar dat deed geen afbreuk aan de smaak.

Reizigers die Welp bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Welp geweest? Deel je ervaringen!