“Gezellig en lekker gegeten ”
Beoordeling van De Effenaar

De Effenaar
Reserveer een tafel
vr 30-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 93 van 552 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Nederlands, Midden-Europees, Hedendaags, Internationaal
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: In het restaurant-café van de Effenaar kan lekker én gezond gegeten worden voor een aangename prijs. Van dinsdag tot zaterdag kan er vanaf 11:30 uur ook worden gelunched. Catering op locatie door het Effenaar Restaurant Het Effenaar Restaurant slaat met haar expertise op het gebied van lekker eten en drinken de vleugels uit. We verzorgen ook catering.
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het eind van de dommelstraat dit restaurant. Hiernieuw herbouwd en gezellig van binnen met veel ruimte tussen de tafels. Bediening zeer vriendelijk en hulpvaardig. Menukaart biedt van alles. Ook veel vegetarisch. Hoofdgerecht rond de 15 euro. Uitgebreide bierkaart en andere dranken ...
Op vraag hoeveel groente erbij zat werd onmiddellijk aangeboden extra groente erbij te voegen.
Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

21 augustus 2020 beoordeeld

Drie voorgerechten genomen; uitgedroogd en verlept. De gerechten hadden waarschijnlijk een dag in de zon gestaan. Cheesecake en tiramisu als na gerecht. De tiramisu was lekker. De cheescake was afschuwlijk, onbegrijpelijk dat een chef dit durft te serveren. Een beginde ober die er voor uitkomt kan ik waarderen. De ongeintereseerdheid van rest is onbegrijpelijk. Mijn advies; ga hier niet naar toe.

Datum van bezoek: augustus 2020
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten voorafgaand aan een concert. Tafeltje voor 19 uur gereserveerd en dat was ook nodig, het zat helemaal vol. Tafel werd ons aangewezen en we zijn gaan zitten. Er liep een erg jonge jongen in de bediening, die -hoop ik- nieuw en onervaren was en ons vervolgens 10 minuten heeft genegeerd. Mijn man is uiteindelijk zelf maar naar een dame achter de bar gelopen en heeft daar om drinken en de menu-kaart gevraagd. Nadat we hadden uitgelegd dat ons concert om 20.15 u begon, pakte deze dame dat meteen op en ons eten kwam gelukkig snel, waardoor we mooi op tijd waren.
Menu-kaart is leuk en de prijs-kwaliteitverhouding is goed. We hadden een visgerecht en de runderbavette; beiden erg lekker. Ook de wijn was prima.

Datum van bezoek: maart 2020
17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin had meegedaan met een Valentijnsactie en kaartjes met een 3 gangen menu gewonnen.
Het eten was erg lekker, heel verrassende ingrediënten, zoals filodeeg met kruisdistel, kastanjeijs etc. Bediening was attent en heel vriendelijk.
Daarna nog concert meegemaakt
Kortom een zeer geslaagde avond. Komen zeker binnenkort weer terug want ook de prijzen zijn heel vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
29 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief verrast!
Goed eten voor weinig geld.
Goede service.
Hoeft niet meer te verwachten dan het is.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Effenaar bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In De Effenaar geweest? Deel je ervaringen!