“Lekker eten en professionele bediening”
Beoordeling van Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven
Reserveren met
Brasserie FLO Eindhoven is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een Bongo bon gekozen voor het viergangen menu.
De gerechten waren uitstekend verzorgd en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel.
Alle gerechten waren zeer goed op smaak gebracht.
Een aanrader voor een avondje culinair genot.

Datum van bezoek: februari 2019
Peter V, General Manager van Brasserie FLO Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Koen Gaublomme,

Hartelijk dank voor de mooie review! Wat goed om te lezen dat uw heeft genoten van uw diner in Brasserie FLO!
Ik draag met plezier uw complimenten over aan mijn team. Graag tot een volgende keer!

31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten zijn allemaal krap aan een voldoende.
Positief is de toewijding van de bediening. Die zijn professioneel en goed bezig.

Datum van bezoek: januari 2019
Peter V, General Manager van Brasserie FLO Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2019

Beste Fred,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik vind het spijtig om te lezen dat u niet optimaal heeft kunnen genieten van onze gerechten. Ik zal uw feedback evalueren met onze chef-kok, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Ik heb uw complimenten over gedragen aan het service team, waarvoor dank.
Graag hopen wij u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

10 december 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, heel lekker voorgerecht (van het driegangen-menu) en goed hoofdgerecht (maar niet speciaal noch verfijnd) en zwakke afsluiter (dessert was niet lekker). Wel telkens veel op het bord (soms wat teveel als je geen grote eter bent); maar beter teveel dan te weinig. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2018
Peter V, General Manager van Brasserie FLO Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018

Beste GeertDev,

Plezierig om te lezen dat je lekker gegeten hebt en bedankt voor je feedback op TripAdvisor. Dit geeft ons de mogelijkheid verbeteringen aan te brengen. Je opmerking over de vriendelijkheid van het personeel, heb ik gedeeld met het team.

26 november 2018 beoordeeld

We verbleven in het hotel zelf waar FLO deel van uitmaakt.
Het eten was zeer verzorgt en lekker. we hadden de keuze genomen van een 3-gangen menu wat ik zeker kan aanraden.
prijs kwaliteit was dit zeer goed.

Datum van bezoek: november 2018
Peter V, General Manager van Brasserie FLO Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Beste Werner,

Hartelijk dank voor de mooie review! Wij hopen u graag nogmaals in ons hotel en Brasserie Flo te mogen ontvangen.

11 november 2018 beoordeeld

Hier tercht gekomen wegens een arrangement met Holiday Inn. 2-gangenmenu voldeed zeker hoewel er wat mnder goede communicatie was tss de receptie vh hotel en de balie vh restaurant

Datum van bezoek: oktober 2018
Peter V, General Manager van Brasserie FLO Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Johan H,

Fijn om te lezen dat het 2-gangen menu heeft voldaan. Je opmerking over de communicatie ga ik delen met de Front Office Manager en F&B Service Manager. Bedankt voor deze review en we hopen je in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen in ons restaurant.

Reizigers die Brasserie FLO Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Brasserie FLO Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!