“Lekker vlees, trage bediening, halal”

Smeagol Argentinian Grill Restaurant
Reserveren met
Smeagol Argentinian Grill Restaurant is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 251 van 541 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 februari 2019 beoordeeld

Het vlees was supermals en erg lekker bereid. Helaas geen wijntje of biertje bij je eten. Dit is namelijk een Argentijnse halal-grill. Dus rund, lam en kip op het menu, maar geen varken.

De bediening was niet echt heel snel.

Datum van bezoek: februari 2019

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen al jaren bij Smeagol en vertrekken altijd als tevreden klanten. De spareribs zijn favoriet.

Datum van bezoek: december 2018
12 november 2018 beoordeeld

Kom hier regelmatig eten na het shoppen op vrijdagavond.
Altijd wel een tafeltje beschikbaar zonder resevering.
Je word goed en snel geholpen, het eten is ook goed van kwaliteit.
ik hou echt van jullie spareribs!!

2 tips voor de eigenaren:
-Ijsthee zonder rietje vind ik niet kunnen, ik moet er steeds om vragen..ijsthee moet altijd door een rietje gedronken worden.

-Verplaats de kassa naar de voorkant langs de entree, nu is het vaak druk en rommelig in het midden, ik denk ook datje hierdoor meer tafels kan creeeren.

voor de rest 100% een aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren tot afgelopen zomer laaiend enthousiast over dit reataurant. Vriendelijke bediening, heerlijke uiensoep, supermals en lekker vlees. Chicken wings superlekker.
Maar laatste keer was het ongelooflijk slecht. Vlees was prima. Uiensoep was was veel te waterig. Pasta was veel te lang gekookt. Voorgerecht wat uit kip en kaas zou bestaan bevatte alleen kaas. Op elk bord lag een bol aardappelpuree, wat een niet al te goeie keuze is,als je ook overal friet bij serveert, maar kan lekker zijn. Maar deze was niet te eten. We proefde alleen maar witte peper en nootmuskaat. Ook bij onze kleine kinderen lag dit op het bord en na melding werd het een beetje goedgepraat. Maar het leek of er een nieuwe kok zat, die zijn eten niet goed proeft voor uit serveren, en ook de bediening was minder lief dan we gewend zijn. De pasta werd gelukkig wel van de rekening gehaald. Maar wij gaan voortaan ons vlees ergens anders nuttigen.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 april 2018 beoordeeld

Nooit meer !!!
Caesar salade bestaat uit alleen sla ( niet vers, bruine stukken) en 4 kleine reepjes gegrilde kipfilet. Er zou ook Parmezaanse kaas gestrooid zijn, in mijn salade was in ieder geval geen kaas te zien of te proeven. Bij navraag liet de eigenaar een vlokje kaas zien om zijn mislukte salade goed te praten. Uiteindelijk is er iets meer kaas overheen gestrooid. De ossenhaas van mijn man was erg kaal en zielig geserveerd, geen salade. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet, erg duur en slechte kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Smeagol Argentinian Grill Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Smeagol Argentinian Grill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!